Gå til innhold

Ble plutselig alene i natta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren har det siste året hatt en del episoder med kraftig hjertebank og brystsmerter. I mellomtida har han fått nitroglyserin-spray og beskjed om å ta det med ro når han kjenner noe. I dag var det nok julemiddagen som satte igang det som skjedde. Etter mange timer med brystsmerter av og på og flere doser med nitro så ringte han til legevakta for å få råd. Endte med at han ble sendt på sykehuset for observasjon i natt...

Så da sitter jeg her da. Dattera hans ligger og sover, så jeg kunne ikke reise sammen med han. Ikke får jeg sove heller... Han har time for utredning ved St. Olav over nyttår, men det var visst en viss sannsynlighet for at det blir fremskyndet i følge legen.

Det blir nok en lang våkenatt for meg dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojda, det var litt av en julefeiring!

Sender noen trøstende tanker til dere alle, og ønsker god bedring til samboeren din!

Det er vel temmelig sannsynlig at de utreder ham nå mens de har han inne (og mens han faktisk er syk), så om ikke annet, er det kanskje en mager trøst at man i det minste får fremskyndet diagnosen... Men det er en VELDIG mager trøst, jeg vet det :-)

Ha en så god jul som dere kan!

Skrevet

Takk... Det føles merkelig å sitte her alene når jeg egentlig skulle ha sovet godt inni armkroken hans i stedet for. De skulle ringe fra sykehuset hvis det ble noe spesielt og han skulle ringe når de var ferdige med undersøkelser... Blir nok ikke noe søvn på meg før jeg får vite litt mer.

Skrevet

Det hørtes ikke noe koselig ut nei:-s Hvordan går det?

Skrevet

uff, hørtes ikke kjekt ut. Og spesielt når du ikke kan være der med han. Men godt han blir undersøkt, og at dere kan forebygge andre ting. lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...