Gå til innhold

Dere som har mammaperm, hva er deres dagsats på penger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt blank på om jeg har lite eller mye, og vil gjerne høre med flere av dere, håper noen svarer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men du som har svart her, er ikke det litt lite?

Skrevet

Hva du har i dagsats kommer kun ann på hva du tjente før du gikk ut i permisjon.

Så hvorfor lurer du på hva andre tjener?

Det blir det samme som å si a tnoen tjener under 200 000 kr og andre over 400 000 kr.

Man får uansett minst 1/2 G og max 6G.

Skrevet

fordi jeg lurer på hva de normale ligger på. jeg vet det kommer ann på hva jeg tjener da, men man får ikke like mye som om man skulle jobba.

Skrevet

Om man velger 100% dekning i permisjonen får man samme lønn som om man hadde jobbet. Noen velger jo 80% lønn og får derfor mindre.. Ser ikke poenget med å bruke foreldrepenger som sammenligningsgrunnlag, skal man sammenligne må man jo bruke årslønn evt timelønn...

Skrevet

Skjønner ikke problemet ditt, er det ikke bare å svare eller la være da?? Jeg tok 80% selv og lurer på hva andre ligger på, jeg har ikke fast jobb og har derfor hatt forskjellig hver mnd, derfor lurer jeg.

Om jeg har lite eller mye, jeg aner ikke.

Skrevet

610 kr dagen. Var først i fødselspermisjon med 80%, fikk så dagpenger, ble sykmeldt, gravid igjen og så ny permisjon med 80% dekning av dagpenger.

Skrevet

100% blir ikke like mye som lønna for veldig mange av oss. Vi får ikke mer enn 6 G (ca 420 000) utbetalt. Jeg taper flere hundre tusen det året jeg er hjemme. Uansett er det selvfølgelig verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...