Gå til innhold

min svigerinne husker ikke navnet på sistefødte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke det litt rart.. jeg og hennes bror fikk barn nr2 i mars...og har gitt han ett ganske alminnelig dobbeltnavn.. men hun er ikke kar om å huske det. selv om hun er en oppegående klok kvinne i sin beste alder...

i kveld da vi pakket opp julegaver hadde hun til og med skrevet feil navn på til/fra lappen!!! Hun har kun 2 tantebarn..og denne gutten er en av de...så husker hun altså ikke navnet.. vet ikke om jeg er skuffet, lei meg eller bare veldig forbauset, for jeg har ett veldig godt forhold til henne og hun er en veldig god tante for mine små....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.... Enig med deg, dette var litt merkelig. Men godt å høre at hun er en god tante likevel, da :-) Jeg hadde vel tatt det opp med henne på en hyggelig og spøkefull måte, men det er meg, da :-)

Da jeg gikk gravid med tvillinger, glemte min svigerinne at vi skulle ha to og ikke ett barn, og det helt på tampen av svangerskapet.... Så det er utrolig hva som skjer i hodene på folk, selv om de er oppegående....

Skrevet

Det kan være så enkelt at hun har pakket inn masse gaver, og skrevet navnelapper litt hipp som happ. Og så har det kommet feil navn på deres navnelapp, eller hun har sendt dere feil pakke. Fort gjort!

Jeg har en gutt og en pike, og fra sin onkel og tante fikk frøkna 2 pakker, gutten ingen. Men den ene pakken hun åpnet var det et Cars-puslespill og en traktorbok. Guttungen er Carsfan og elsker traktorer, så det var ingen tvil om misforståelsen der da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...