Gå til innhold

I natt opplevde jeg noe ekkelt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet av at noen slo meg kraftig på skuldrene + sengen og jeg skvatt til, jeg våknet og da så jeg at det var ingen i rommet.. Jeg ble skikkelig redd, lurte på om jeg kan ha drømt men det føltes veldig virkelig.. Jeg har opplevd rare ting i huset som at rommet blir plutselig veldig kaldt osv. Men jeg ble skikkelig redd i natt.... Noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var nok bare en levende drøm. Ikke noe å bekymre seg over.

God jul :D

Skrevet

Det forstår jeg var ekkelt, men det kan være noen drømmer som er veldig levende. Jeg har våknet opp alene i sengen og drømt at jeg hadde sex. Må kjenne på meg selv nedentil om jeg er våt eller noe fordi jeg hadde orgasme i drømmen...

Skrevet

hehe, du har kanskje hatt besøk i natt ;o) Har opplevd noe av det samme flere ganger.

Nå er jeg veldig åpen for ting og har også opplevd å sett ting.

Derfor tror jeg nok mer på at du har hatt "besøk". Man merker som regel forskjell på drøm og ikke drøm, det gjør ihvertfall jeg.

Du vet nok innerst inne selv hva det er. Er som regel ikke farlig i det hele tatt, men syntes selv det er ekkelt noen ganger.

Skrevet

Jeg var livredd, jeg tenkte kanskje at det er noe galt med meg som hjertet eller at jeg fikk et anfall i søvne, herregud, klarer ikke å slappe av nå:(

Følte virkelig som noen vekket meg, som det var meningen jeg skulle våkne..

Skrevet

Glemte å nevne at jeg hadde en ubehagelig drøm, om at noe fælt skulle skje før nyttår og noen fant meg og vi måtte gjemme oss inne i fjellet for det skulle bli en flom eller noe lignende. Så rett før det skjedde våknet jeg av dette... Følte at jeg ble dyttet hardt i sengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...