LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 24. desember 2009 #1 Skrevet 24. desember 2009 Pappan min ringte for å melde avbud til i kveld. Pga snøen. Det er første julen hans alene og jeg ville ikke at han skulle sitte alene selvfølgelig. Nå blir han jo det alikevel da. Fader at det måtte komme så mye snø akkurat i natt når det ikke har kommet en dritt før:(
* 5 om dagen * Skrevet 24. desember 2009 #2 Skrevet 24. desember 2009 uff,det er ikke noe moro å vite at noen kanskje blir alene i kveld,pga været, men så er det jo sånn også da, hvor mye er det isåfall verdt,om de skulle kjøre av veien og skade seg...(om en skal tenke i de baner) vi er i samme situasjon,svigermor,vet ikke helt enda om ho tør å kjøre,og hvis ho ikke gjør det, blir hun også alene.... får håpe veiene bedrer seg utover ettermiddagen......og håpe at vi kan feire dagen med de som er alene,men som har familien rundt seg...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 24. desember 2009 #3 Skrevet 24. desember 2009 Bor han langt unna? Kanskje noen kan hente ham?
Gulosten™ Skrevet 24. desember 2009 #4 Skrevet 24. desember 2009 Mamma også er snødd inne. Hun bor riktignok i skauen og visste at det kom snø, så hun er litt "frivillig" innesperra. Hun skulle vært her nå, men vi får heller ta det igjen.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 24. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. desember 2009 Han bor ikke så langt unna, men han bor i skogen i et område som er stort sett sommerhytter o.l. Ergo blir det ikke prioritert å måke veien, samt at det er et stykke fra huset til bilen.... Han overlever nok det er bare jeg som er litt sår på julaften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå