Jerrys jente Skrevet 24. desember 2009 #1 Skrevet 24. desember 2009 Ville dere reist på besøk på julaften når et av barna deres kastet opp kvelden før men er helt fin i form i dag? Har snakket med de vi skal til og de synes vi skal komme, jeg vil bare helst ikke vil smitte andre i julen. Pleier alltid ha barna hjemme fra barnehagen i 2 dager etter de er blitt friske med omgangsyken og nå har det ikke gått et døgn siden barnet sluttet å kaste opp. Barnet smitter jo enda, men på den andre siden er det dumt å være hjemme med barna når alle er "friske" i dag. Klarer ikke bestemme meg for hva vi skal gjøre.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 24. desember 2009 #2 Skrevet 24. desember 2009 Hmmm... det var jo ett lite dilemma da. Trist å plutselig bli sittende alene når noe annet var planlagt. Kommer litt an på hvem dere skal til, og hvilket forhold dere har til dem. Er det noen med tett forhold til barna deres, så betyr det kanskje så mye for dem å få være med barna, at det ikke gjør noe om dem evt blir smittet? Jeg vet ihvertfall at det hadde ikke blitt godtatt av min mamma(som vi feirer hos hvert år) at vi holdt oss hjemme på en slik kveld pga sykt barn. Og godt er jo egentlig det. Men hos mamma er barna vant med å være og de har egne senger der, så ikke noe problem å være der hvor syk man enn er:)))
Meg og bøllegutta!! Skrevet 24. desember 2009 #3 Skrevet 24. desember 2009 Hvis de dere skal til syns det er greit så hadde jeg reist : )
Libido- Skrevet 24. desember 2009 #4 Skrevet 24. desember 2009 Ville latt dem vi skulle til avgjøre saken =)
blåbæret Skrevet 24. desember 2009 #5 Skrevet 24. desember 2009 Jeg hadde dratt så lenge de jeg skal til vet om det. Jula er spesiell, GUD JUL!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 24. desember 2009 #6 Skrevet 24. desember 2009 Jeg hadde reist om det var i orden for dem dere skal til.. Jenta vår kastet opp natt til i går og hadde feber i hele går, men er fin i dag.. Vi skal til svigers og de ville ikke høre snakk om at vi skulle utebli på julaften grunnet dette så da drar vi selvsagt..
Odine! Skrevet 24. desember 2009 #7 Skrevet 24. desember 2009 Hvis det var ei gang (da kan det jo ha vært noe hun spiste som hun ikke tålte), og de dere er invitert til sier at dere kan komme, så synes jeg dere kan dra med god samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå