tannpuss Skrevet 24. desember 2009 #1 Skrevet 24. desember 2009 Holder på å koke risengrynsgrøt. Laget litt ekstra som jeg har tenkt å lage riskrem av. En veninne av meg sier at grøten MÅ lages dagen før. Noen som vet det? ja ja "fersk" riskrem blir det her uansett :-)
Gjest mphs Skrevet 24. desember 2009 #2 Skrevet 24. desember 2009 Trenger ikke koke dagen før, men du må ta av grøten du skal bruke til riskremen før du har i saltet og passe på at den er ordentlig kald før du har i kremen.
Gjest Skrevet 24. desember 2009 #3 Skrevet 24. desember 2009 Neida, du MÅ ikke lage riskremen dagen før. Det eneste du må passe på er at du lar grøten bli kald før du tar i kremen, som hun over her sier. Hvis ikke "smelter" kremen, og det blir bare noe søl. Jeg lagde den igår selv, rett og slett fordi jeg ikke gidder å stresse mer enn nødvendig idag, hehe:) Lot den stå på benken et par timer, før jeg satt den inn i kjøleskapet, og SÅ lagde jeg kremen og satt den i kjøleskapet igjen. Første gang jeg lager riskrem, så dette blir spennende! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå