Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #1 Skrevet 24. desember 2009 har to barn, eldste fra tidligere forhold. Minsten våken i natt, samboer også våken men satt å spillte playstation.... jeg skulle opp tidlig med eldste og ville sove. Spurte om han kunne ta minste siden han likevel var våken. Men fytte katta så jævlig sur og sint han ble da!!! Mas , og mas og atter mas var det da... og Jeg burde jo tenke på når jeg la meg!! og hvorfor holdt jeg minsten opp slik at hun ble mer våken?? Veldig lite forståelse å få..... er så lei så lei....
duracellmamma Skrevet 24. desember 2009 #2 Skrevet 24. desember 2009 å spille er jo så mye viktigere enn barna da vettu....
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #3 Skrevet 24. desember 2009 Fedre som spiller playstation er patetiske. Å kaste bort tid på noe så dumt er bare idioti. Glad min mann er voksen nok til å forstå det.... Litt enig med min svigerinne som mener man stjeler barndommen fra barna ved å la dem sitte med spill hver dag istedenfor å oppleve verden. Sympati til deg, og god jul.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #4 Skrevet 24. desember 2009 Du får ønske deg en ny mann til jul.. Han her hørtes totalt ubrukelig ut...
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #5 Skrevet 24. desember 2009 Du har nok en grei mann. Men som er spilleavhengig? Noen klarer ikke løsrive seg for enhver pris. Og da er vel en baby svært uinteressant. Enig med en over. Voksne menn spiller ikke spill!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #6 Skrevet 25. desember 2009 Var hjemme å spiste julemiddag, så dro han... Drakk i går og er visst på fest nå (noe jeg fant ut på Facebook) HI
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #7 Skrevet 25. desember 2009 Å da håper jeg du er singel før året er omme. Du fortjener en som har lyst å feire julaften med deg og barna. Dere kommuniserer jo ikke siden du ikke visste hvor han dro!
PAVEEL Skrevet 25. desember 2009 #9 Skrevet 25. desember 2009 Lykke til:) Ikke noe å samle på den mannen der høres det ut som. Vil heller være ungdom enn en Ekte mann og pappa.
Shamandalie Skrevet 26. desember 2009 #11 Skrevet 26. desember 2009 Er litt uenig i at man ikke kan spille spill når man er voksen da, men akkurat denne mannens oppførsel er uakseptabel. Hvis min mann hadde sittet oppe enda etter at jeg hadde lagt meg (uannsett grunn) så hadde han helt av seg selv tatt seg av våkne barn,UTEN at jeg hadde måttet spørre om det...! Synes jeg er hekt naturlig,hadde jo jeg gjort for han også! Men jeg har en far på 46 år som elsker å spille dataspill,sånne strategi spill, å han har nå aldri forsømt oss ungene av den grunn. Nå har jo ikke han små barn lenger da, men han slår nå alltid av hvis vi kommer på besøk med barnebarn f.eks. Spille gjør han når han er alene og har tid. Jeg selv er lik. Jeg liker godt å spill både tvspill og på data,men det gjør jeg på normale tidspunkt,og når jeg ikke har andre ting å gjøre. Å jeg er nå voksen allikevel da Understreker en gang til at denne mannen i hovedinnlegget aldri hadde fått bo sammen med meg særlig lenge nei... Du snakker om egoist!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #12 Skrevet 27. desember 2009 Må spørre.... ellers løfter han ikke på seg... og når jeg spør er det huffing, sukking og stønning... og det tar tiiiid!!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #13 Skrevet 27. desember 2009 Og han ble sånn når dere fikk barn? ELler var han sånn før, og du trodde han kom til å bli en annen over natta bare det kom en unge til verden?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #14 Skrevet 27. desember 2009 Ble vel slik etter vi fikk barn (og han som så gjerne ville ha... veldig ivrig å ville ha.... og vil ha en til)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #15 Skrevet 27. desember 2009 Snakk sammen da vel, nytter ikke å sitte her å uffe seg. Virker litt tiltaksløse begge to, selv om mannen din virker verst.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #16 Skrevet 27. desember 2009 Har vel snakket og snakket..... har forklart og fortalt og snakket og .... alt! Men det går ikke inn! Han er vel bare ikke klar for alt ansvaret likevel.... slik som han sa han var..
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #17 Skrevet 27. desember 2009 Da er det bare å ta neste steg: Trussler Funker ikke det så sette du trusslene i verk!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #19 Skrevet 27. desember 2009 Vil du leve slik? Er svaret nei og du har prøvd å snakke med han og snakket osv. som du sier uten å få respons så må du finne på noe nytt. Si han ikke får mat og rene klær, finn på noe som får han til å reagere. Kast han ut, flytt ut for en periode eller hva nå enn som vil bite på mannen. Nytter ikke å snakke til døve ører og gi seg med det.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #20 Skrevet 27. desember 2009 Hahaha, ikke mat og ikke rene klær!? Han klarer da ordne seg mat og vaske klær....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå