Gå til innhold

Takk og ekte barneglede:-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spurte her forleden om Nintendo DS var noe for en på 3,5 år. Jeg lot ham prøve det der vi var bittelillejulaften. Fortsatt i tvil!

Og han ble helt frelst.. I går måtte vi klippe ut to bilder av Nintendo DS og han gikk med de hele dagen. Telte pengene sine, om igjen og om igjen, og gledet seg til å få råd til dette.

I siste kalenderpakke i dag var det nettopp en Nintendo DS med Super Mario Bros. Vi hadde fått penger av farmor og farfar til å kjøpe julegave.

Han ble helt stum! Stod og måpte og tittet på oss, så begynte han og hoppe opp og ned, opp og ned! Og ropte, jeg er så glad så jeg aner ikke:-D

Godteriet i julestrømpen er det ho mor som sitter og spiser, og Julebolla sitter med et smil om munnen og spiller for harde livet:))

Så takk til dere damer, som klarte å overbevise meg at dette var noe for 3, 5 åringer også!!

Og RIKTIG god jul til dere alle. Måtte dere få en fredfull julekveld.

God klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW, det var en flott kalendergave!

Ekte glede er den beste takken som finns! GOD JUL videre!

p.s

Barn er forskjellige. Eldstemannen min hadde blitt kjempe glad for en DS når han var 3,5 år mens andremann hadde ikke skjønt noe av det!

Skrevet

Mellomste her får det samme i kveld:) Tror hun blir happy for det er den eneste leken hun får.... håper jeg. Men så blir det sikkert mye mas fra minste så vi får se.

Gjest Sauen har julekuler på
Skrevet

Så koselig :-) Her var nettopp venninna mi innom med presanger til jentene. Toåringen fikk prinsesseslott og var heeelt i hundre, sitter og leker med det nå... Kjekt å se dem kose seg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...