Mayken Skrevet 24. desember 2009 #1 Skrevet 24. desember 2009 Er første jula snuppa på 3 år virkelig forstår hva som skjer og hun er så speeeeent. Skulle legge henne i går kveld, men først skulle hun få henge opp strømpen sin. Vi er på besøk hos mine foreldre i julen og snuppa skulle få sove sammen med mormor for morfar jobber nattevakt. Ville så gjerne henge strømpen sin på døren sammen med strømpen til mormor og morfar. Henger den fint opp og det lyser spenning ut av øynene på henne "se mamma, de er bestevenner" (ref til strømpene:)) Får henne i seng, leser, synger og slukker lys. Hører 5 min senere at noen tussler oppe. Går opp og møter ei strålende jente i trappa "mamma, jeg klarer ikke sove jeg:)) Hun er så spent at jeg kjenner sommerfuglene i magen selv. Husker så godt den følelsen fra jeg var lita jente:) Lenge siden jeg har hatt denne følelsen i julen. Fantastisk herlig med barn altså Nå sitter lillebror på 9 mnd og jeg venter på at storesnupp skal våkne. Hun var så spent på om julenissen ville komme i natt at kl ble 22 før hun sovnet, ergo...hun sover fortsatt..hehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå