Gå til innhold

God jul alle sammen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker de som får den største gaven på julaften lykke til, og at vi andre som klarer å knipe igjen får en fredfull jul med masse god mat og familiehygge.

Jeg for min del skal kose meg med 2 åringen min og spise pinnekjøtt, NAM:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juleklem til alle her:) Koser meg med gløgg, klementiner, og ser på julebarnetv:)

Lykke til med julebabyer:) jeg har ei uke igjen til termin!

Skrevet

Ja, god jul! Dette blir min siste jul uten barn... kanskje like greit, for det er ikke så koselig å lage julestrømpe til seg selv og kose seg med den alene... mye hyggligere å gi til et lite barn da!

Jeg for min del har bare sovet tre timer i natt, så lurer litt på hvordan denne dagen skal gå!

Skrevet

God jul alle damer og hormontroll(der har du meg,fått 4 igangsettings piller,så kroppen min er helt proppet med hormoner...blitt strippet 2 ganger på sykehuset og slimpropen er historie) Har 2-3 cm åpning,men sendt hjem på perm fra Ullevål for og prøve og feire jul hjemme.Gubben løper rundt ute i panikk med snøfreseren,for vi har snødd inne i natt,siste jeg hørte var,NÅ får du ikke rier,før gårdsplassen er ryddet...he-he.Men nurket har nok ikke tenkt seg ut idag heller,men hvis den vil så er den hjertelig velkommen:-))) Det hadde vært julegave det! GOD JUL

Skrevet

God jul alle sammen:O)

Litt vemodig da jeg ikke har min førstefødte her, hun skal feire julaften hos faren sin:( kjenner hormonene har veldig lyst til å ta over... men lillegutt i magen sparker og trøster meg så godt han kan:O) skal feire dagen med familie og masse god mat, så gleder jeg meg enda mer til romjula og snuppa mi kommer hjem igjen:O)

Måtte alle som håper på fødsel få sitt juleønske oppfylt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...