Gå til innhold

I uke 15+4 og ikke fått UL-innkalling enda...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunn til bekymring eller kan innkallingen dukke opp uka/dager før?

Fortsatt litt tid igjen til uke 19 (dersom UL'en blir da), men syns det er greit å planlegge litt liksom.. Bør jo passe med jobben og gubben også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk aldri noe innkalling så da jeg var i uke 17/18 ringte jeg direkte til sykehuset for å høre hvordan det ble med ul og det viste seg at de hadde glemt meg av. Fikk time i uke 19;)

Så om det drøyer så kan du ta en telefon til sykehuset der du skal ha ul for å høre.

Skrevet

Fikk ikke UL før i uke 22+3 jeg da.... :S

Skrevet

jeg har blitt dobbelbooket jeg.. fått 2 timer på ul. med bare 6 dager i mellom.. jeg ringte for å spørre hvorfor, de visste ikke selv engang.. men jeg fikk innkallelse 22 des(15+6) og skal dit 6 januar. ( da er jeg 17 + 6..)

Skrevet

dette syns jeg også var rart.. jeg venta og venta,, søstern fikk, men ikke jeg... så endelig, 3 dager før timen fikk jeg innkallelsen:P hehe.. tror jaggu de hadde glemt meg:...så sa jeg ifra til legen da jeg var der, og vips en halv uke etter lå brevet i posten om time om 3 dager:P hehe...

Jeg var 17+5 på UL.. eller trodde jeg da, viste seg at jeg bare var 15+4.. så fikk ny time da jeg var 18+4 på vei..

er i dag 23+3 :)

Skrevet

Hmm, kanskje brevet rett og slett har blitt forsinket i juleposten.. Legen sendte henvisning til fødselssamtale i samme rekvisisjon, så rart om den bare blir "vimset" bort også, hehe.

Får se til uka om jeg ikke ringer og hører... Trenger å planlegge jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...