Hanne31 Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Skal man bare leve med disse eller bør man ringe føden etter hvert? Har hatt dem i ca 3 døgn. Verst når jeg ligger og sitter ,men har også hatt en del på dagen i dag både når jeg har stått og gått.
ღMaritpusenღ Skrevet 24. desember 2009 #2 Skrevet 24. desember 2009 Lurer på om jeg også begynner å få merke masriene nå..? Har hatt en god del kynnere tidligere, men de har på langt nær vært like smertefulle som det jeg har nå. Får det mest som knipetak i korsryggen.. Er så ille nå at jeg ikke har sjans til å ligge, verken på rygg eller på siden. Ble litt bedre da jeg sto opp, men vondtet kommer fortsatt i perioder selv om jeg står/sitter. Har ikke hatt noen tegn på fødsel tidligere, verken merket noe fostervann eller hatt spesielt vondt (ikke noe i nærheten av dette iallefall). Så tror nok ikke det er fødsel på gang helt enda (håper iallefall ikke det), så er ikke bekymret nok til å ringe føden klokka 3 natt til julaften liksom.. Men kanskje jeg burde vært det? Uff, behagelig er det iallefall ikke, også i dag da av alle ting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå