Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Jeg har veldig fet hud i ansiktet, spesieltvi det berømte T - området. Plages også med hudormer, gjerne tips til å bli kvitt de og. Men jeg har lagt merke til at jeg har en lei tendens til å fikle i ansiktet når jeg sitter i ro. Som ved tvtitting,lesing, eksamen, ved databruk, i samtaler med folk, i tlf. Ja, det er nærmest litt tvangstanker. Bruker md- formularions produkter. Men bruker de ikke morgen og kveld, rett og slett sløv der. Har cleniqe eller lignende, hehe. I fuktighetskrem. Drømmer om å få feilfri hud , men ser tvilsomt ut. Kan man få resept på noe hos legen som demoer fet hud og ormer? Har også vanlige kviser men ikke i så stort omfang. Er nå gravid og da er det mye mere av alt føler jeg. Men drømmen er flott hud. Så kom med deres beste tips!!!! Hi.
moe_ Skrevet 24. desember 2009 #2 Skrevet 24. desember 2009 smør huden - ved å tilføre huden fukt og fett, demper du hudens egen produksjon av talg. Ellers ansiktsmaske av tomat (se google) og husk å smør etter å vasket masken av med vann.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #3 Skrevet 24. desember 2009 Bestill time til hudlege på sykehuset!! Da får du kremer og tetracykliner , det får bukt på det!!
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #4 Skrevet 24. desember 2009 En kan ikke bruke slike medisiner når en er gravid. Det er farlig. Smør huden med en god krem. Jeg har hatt samme plager, og de har bedret seg når jeg bruker Vaseline Intensive Care:) Jeg bare vasker med såpen, og smører med kremet etterpå. Har en mye bedre og sunnere hud nå
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #5 Skrevet 24. desember 2009 Jeg kan ta det opp lege etter svangerskapet. Men før det så kan jeg prøve ut tomatmaske, masse fuktighetskrem, og vaselin produktene. Men er dere flinke til å vaske skikkelig med produkter hver morgen og kveld? Eller holder det med vann på morgen? Takk for tips!! God jul:) Hi
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #6 Skrevet 24. desember 2009 holder med lunkent vann for meg når usminket, ellers tar jeg litt såpe. Skyller godt og avslutter med å skylle med kaldt vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå