Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Mini her kan si navnet på hunden,nesten. Si mamma og pappa. Og titt tei. Han går rundt bordet men vil ikke slippe seg. Hmmm...kommer ikke på noe mer han kan
Gjest Tale30 Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 * Hun sier hadet, mamma og pappa. * Går rundt bordet men slipper seg ikke * Viser oss lysene i vinduet på en veldig teatralsk måte ved å slå ut med hånden og si dæ * Vet hvordan hun skal behandle kattene, det vil si at hun holder seg unna ører og hale og hun klapper forsiktig. * Borte bø Ellers så tror jeg ikke hun "kan" så veldig mye mer konkret
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Nevøen min sier mamma, pappa, pus, navnet til tantene og onklene, boa til storebror, og bæmmo til bestemor, han kan gå uten å holde seg, og klapper med hendene når vi synger klappe søte. Også strekker han hendene når vi spør hvor stor han er
alvilde Skrevet 24. desember 2009 #4 Skrevet 24. desember 2009 jenta mi som fylte et år for en uke siden kan si mamma og pappa si aaaa når hun klemmer vinke klappe gå si nei riste på hode når hun ikke vil noe
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #5 Skrevet 24. desember 2009 11 mnd jente her: Vinke Klappe søte Gå rundt bord Stå litt på egenhånd Si mamma, pappa, brrrrr (bror)
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #6 Skrevet 24. desember 2009 Gå noen skritt når hun føler for det. Stå Sier mamma, pappa, de to første stavelsene i broren sitt navn. Kaller bestefaren for ba Sier nei og rister på hodet (og ler..) Sier ja og nikker Sier hadet og vinker Når hun ser i bøkene sier hun mø til kua, bæ til sau, mjau til katt og vov til hund. ¨ Klapper Borte bø
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #7 Skrevet 24. desember 2009 Her kommer vår ett åring som aldri sier mamma eller pappa, han bruker navnene våre og det gjør han med tantene og onkelene. Han Sier mor og far til mine foreldre. Så skal han vise oss at han kan gå hver morgen, og når han faller igjen sier han awww...
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #8 Skrevet 24. desember 2009 Min frøken kan: gå klappe søte vinke si: heia, hade, mamma, pappa, dær, oi og navnet på hunden. Så prøver hun på "goddag goddag" alla nissefar:)) hun spiser endel ting uten å må mates sier aaaaa når hun gir kos hun kan peke ut en del gjenstander om jeg spør hvor dem er En hærlig tid detter her! Nye stolte øyeblikk hver dag!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #9 Skrevet 25. desember 2009 Jenta mi er 10 mnd og hun kan: -reise seg opp å stå uten støtte (midt på gulvet), men går ikke. -klappe i hendene og 'danse' med kroppen når vi synger. -si mamma, pappa og se -bli rasende forbannet på storesøster når hun tar fra henne lekene
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #10 Skrevet 25. desember 2009 Snuppa mi er 15 mnd. Hun kan; * Gå * Klappe søte * Sier ganske mangen ord; mamma, pappa, navnet på søskenene sine (3 stykker) dokke, baby, datt, ja/nei, namnam, pus, mjau, vov vov, takk, au, kake.... * Vinker og gir sleng suss
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #11 Skrevet 25. desember 2009 Så mye deres kan... Min er 13mndr. Han går rundt bordet, danser til musikk, kan vinke.. Sier ingenting, annet enn mamma en sjelden gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå