Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 God jul til alle sammen!!!!!! Jeg får vel ikke så mye tid innom her de nærmeste dagene, så ønsker dere herved en velsignet julehøytid!! Håper dere får en fantastisk feiring. Masse kos med barna, mannen og resten av familien, og mange fine gaver fra nissefar:) God jule klem fra....
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 God jul til deg også Kokkeli, og til alle andre damer/menn her inne.. Blir vell stille her inne noen dager nå ja tenker jeg.. )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 God jul til deg og dine også Kokkli:) Her har julefreden endelig senket seg, og jeg kan bare slappe av....)) )
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. desember 2009 #5 Skrevet 24. desember 2009 God jul til alle sammen!! =D Nå har barna spist en haug med godteri fra julestrømpene og jeg blir kvalm bare av å se på dem. Jeg er snart på vei hjemover og skal måke litt, ta en dusj og sette meg foran tv og se askepott =D Deretter er det tur til far og julekveld! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå