Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Er det noen som har prøvd dette? Er det like sikkert som det står? Finnes det flere varianter som ikke er så dyre? Grunnen til at jeg spør er at jeg er dritt lei p-piller! Fikk cerazette etter fødselen, som ble bare tull, så de har jeg slutta med. Fikk ingen time til legen før i januar, så nå går jeg her uten prevansjon da, og har litt lyst til å ha sex i hytt og pine! Og vil ikke bli gravid igjen -enda!
Frk Marge Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 har nettopp anskaffet meg en ladycomp på anbefaling fra en venninne som ikke har brukt annet hun er kjempefornøyd med den både som babyplanlegger og prevensjon. det tar en 2-3 mnd før lady/babycompen har "lært" seg din syklus, etter det er den ganske sikker. men om det er fullstendig KRISE om du blir gravid ville jeg kanskje revurdert jeg kjøpte brukt på finn.no. nesten alltid noen til salgs det vanligvis til under halv pris lykke tl
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Er jo ikke verre enn å bruke kondom til "tingen" har lært seg syklusen Men hvordan fungrer den? Skal sjekke finn nå. HI
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #4 Skrevet 24. desember 2009 Har brukt "Pearly". Kjempefornøyd med den, både som prevansjon og familieplanlegger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå