Lollinondodda Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Er kanskje ikke så mange her inne nå,men må prøve.. Jeg har skinkesteka i ovnen nå(steker ribba i morra).. Det blir fett utover gulvet..???er det normalt?? Akkurat som det legger seg sånn tynt fettlag på gulvet?og jeg som gjorde rent før jeh slengte den i ovnen da:( Mener ikke under ovnen,at det renner av den,men sånn utover hele kjøkkengulvet lissom..har jo på vifta og alt..
Lollinondodda Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 23. desember 2009 Dytter litt jeg.. Kanskje det er ovnen min det er noe galt med:(
Lollinondodda Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2009 Dytter litt til jeg,for nå er ALT fett her,oppå skaper og hyller:( Og jeg som har vaska overalt til jul:(
PAVEEL Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Sikkert vifta di som er tett el noe, for det er ikke normalt. Kjør vifte"greiene" (kommer ikke på hva det heter) I oppvaskmaskina:) Det eneste jeg kommer på iallefall, men er vel en mager trøst når du må ut med vaskerbøtta uansett. God jul:D
Lollinondodda Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2009 Jeg vaska jo vifta til jul nå..tok den fra hverandre ,spyla med salmiakk og skylla i dusjen.. Uff..vaska hele leiligheten til jul..og nå må jeg fram med bøtta igjen og i morra er det julaften:( Nå har jeg lyst til å legge meg å griiine:( Er fett overalt her,og jeg har stue og kjøkken i et:(
Lollinondodda Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2009 Takk foresten:) God Jul til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå