Gå til innhold

Er jeg storforlangende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal sove hos svigermor i morgen, hun hadde tenkt at mannen skulle ligge i seng, jeg som er 6 mnd på vei på madrass på gulvet. Jeg har kjempevondt i ryggen og sliter veldig med å sove om nettene. Så vi spurte om ikke jeg kunne ligge i senga og mannen på gulvet. Og det blei det storstyr av, hun hadde tenkt at mannen skulle få ligge i seng og ikke jeg.. Blir lei meg også jeg, har barnebarnet hennes i magen også blir jeg overhodet ikke tenkt på i det hele tatt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel litt tankeløst av henne, vel. Jeg husker jeg irriterte meg grønn av alle som behandlet meg som om jeg var invalid da jeg var gravid, men dette er jo stikk motsatt. Merkelig dame. Men dere trenger vel ikke akkurat å spørre henne om lov. Hun kan mene akkurat hva hun vil og så kan mannen din la deg få senga og selv ta madrassen.

Skrevet

Spiller det egentlig noen rolle hva hun sier? Det er jo bare til å legge seg i sengen vel, eller skal hun sjekke på natten hvem som ligger hvor? ;-)

Sånn utenom det, så nei - jeg syns ikke du er storforlangende!!

Skrevet

Hvorfor måtte dere spørre henne om det var greit at du ligger i senga? Sjekker hun eller?

Skrevet

Kan dere ikke legge dere der dere måtte ønske? Det der skjønte ikke jeg...

Skrevet

Dere få ta å bytte uten at hun vet det!

Merkelig å legge ei gravid dame på madrass på golvet når det finnes ei seng tilgjengelig...

Skrevet

Synes absolutt ikke du er storforlangende nei! Men, hvorfor bryr hun seg så mye om hvor dere skal ligge da? Ta sengen, om svigermor sier noe så bør jo mannen din klare å si fra til moren sin...

Skrevet

Haha, har hun allerede pekt ut hvem av dere som skal ligge hvor? I så fall vil jeg tro senga er dårlig. Kan godt hende det er bedre å ligge på en god madrass enn i en liten knirkete seng. Men slik hun høres ut så har hun vel lagt den gode madrassa klar oppi sønnens seng. Hun høres ut som en svigermor man helst skal le av, ikke bli lei seg av.

Skrevet

Senga er ikke så værst da, har lagt i den før,hehe. Men vi ringte for å høre hva vi skulle ha med oss, var snakk om at vi skulle ha med sovepose. Og hun sa til meg tidligere at jeg skulle ligge på gulvet og mannen i senga. Så sa mannen bare i forbifarta at jeg sov i senga og han på madrass, siden jeg spurte om dette(og nei, jeg har ingen problem med å ligge på madrass når jeg ikke har stor mage) Og da blei det en opphetet diskusjon mellom mannen og mora, hun blei rett og slett sur fordi jeg hadde spurt om å få ligge i senga..

Skrevet

Om dette er på samme rom trenger vel ikke hun å vite hvem som ligger hvor.

Skrevet

Er ikke samme rom, de har kun to pittesmå rom, også må vi ha jenta vår på gulvet på ett av de også..

Skrevet

Ha ha storforlangende?

Jeg hadde blitt så forbanna at jeg ikke hadde dratt dit. PUNKTUM

Skrevet

Da hadde jeg bedt mannen si KLART i fra til sin mor om at du er gravid og skal selvfølgelig ligge i sengen!

Skrevet

Ja, han gjorde det og hun blei driiitsur, han måtte jo bli streng til slutt og si at jeg SKAL ligge i senga.. Forstår ikke problemet jeg.. Men vi må dit og være så fornøyd atte,trallala...

Skrevet

Dummeste svigermor bestemmelse jeg har hørt på lenge!! Jeg hadde lagt meg i beste seng!!

Skrevet

Usj for en svigermor du har fått :(

Hvorfor skal ikke dere få bestemme det selv?? Og mannen din kan ikke la henne dulle sånn med han.

Du er IKKE storforlangende i det hele tatt.

Skrevet

trenger vel ikke å høre på hva hun sier.. å hu trnger vel egentlig ikke å bestemme hvem som skal ligge hvor, det greier vel dere å finne ut av selv:-)

Skrevet

Vi hadde begge langt oss i senga vi.

Hadde blitt som gamledager atte :o)

Skrevet

Dere får dra hjem igjen på kvelden, hvis det lar seg gjøre. Jeg hadde nok ikke lagt på golvet..gravid..vondter og det hele.

Skrevet

Er det ikke bare å legge seg der dere vil da ? Hun har x antall soveplasser tilgjengelig, og dere fordeler dere som dere vil.

Skjønner ikke hvorfor hun skal legge seg opp i det.

Skrevet

Hvorfor involvere henne i et sengebytte? Ja, hun er korka som legger en gravid på gulvet, men mannen din bytter diskret plass og om hun tuller med det i ettertid kan han fortelle henne at det er skam å legge gravide på den kjipeste plassen.

Skrevet

må vel være det samme for henne om du eller mannen tar senga? Skjønner ikke at dere måtte spørre engang. Rer jeg opp til to mennesker på samme rom setter jeg da ikke navnelapper på sengene ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...