Brudeparet Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Vi skal velge gifteringer, hva bør vi tenke på??? Vi har tenkt litt på bicolor ringer, men har også lest at ikke det er så lurt allikevel? Skal vi gå fo tradisjonelt gult gull?? (med diamanter på min) Eller... Skal jo vare evig disse ringene da...
Mrs. Bouquet Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Loddtrekningen. Blir dere ikke fornøyd så kan dere gifte dere en gang til =)
camilla^ Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Det viktigste er vel å finne noen som sitter godt på fingeren. min søster har ringer i 18karat gull, og de blir det mye fortere riper i enn vanlige. De kan pusser så de blir fine igjen, men hvor ofte man vil gjøre det er en annen sak. Så tipset er da å ikke velge ringer med for høyt karat. Veldig lurt at både du og mannen er enige om utseendet på ringene. den som har måtte gi seg på hvordan de skal se ut, er den som fortest "roter" den bort. Jeg syns personlig gult gull er finest, hvitt gull ser det samme ut som sølv for min del og da skjønner jeg ikke vitsen med å ha gull. da finnes det så mange mye finere i sølv. Vi har stålringer, som forlovelsesringer.Jeg skulle bare vise de til min mann engang, og fra da av var han bestemt at slike skulle vi ha. Jeg har aldri hatt en så behagelig ring før, det samme sier min mann. Hans gamle giftering i gult gull var helt forferdelig å ha på seg i forhold til denne. (han har vært gift før) Så vi har bestemt oss for at vi skal ha slike ringer når vi gifter oss også, jeg skal ha en med diamant og noe mønster på. Han ville også ha en litt anderledes enn, men nesten lik som han har. De ser like fine ut enda, en ripe eller to har de, men jeg kan ikke forvente annet når jeg kløver ved og andre slike ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå