Gå til innhold

Jeg er så lei av å bli nedprioritert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min (ikke alltid så) kjære har ikke hatt noen kjæreste før meg, så moren er blitt veldig vandt til å ha han til å hjelpe seg. Han var 32 da vi ble sammen.

I løpet av de 3 siste årene har han gjentatte ganger prioritert henne over meg.

Siste eksempel var i går da jeg var syk. Feber, hodepine fra helvete og ørebetennelse. Leiligheten så bokstavligtalt ut som et bomba horehus. Han skulle jobbe på kvelden, men hva ble dagen brukt til? Joda, kjøre rundt på moren slik at hun fikk handle julepresanger. Det var tydeligvis for vanskelig å spørre broren hans, som er singel og hjemme fra nordsjøen for jula, og som også har bil. Så da ble det til at jeg måtte vaske selv. Gikk jo greit det. Ibux og 5 timer senere var det da rent.

Nå i kveld skal han jobbe til 23. Pratet nettopp med svigermor. Og min kjære er nå hos henne og hjelper til å pakke inn gaver og gjøre annen dritt som hun fint kunne gjort selv eller fått en av de to andre sønnene til å gjøre. Aldri tenkt på at dama di sitter hjemme og er syk og sliten og savner deg etter at du har jobbet sent i en uke, neida, mamma er jo MYE viktigere.

Jeg håper virkelig jeg klarer ¨å tenkte litt lenger når sønnen min blir voksen.

Blæ dagens utblåsning.

God jul:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja det hørtes ut som en slitsom svigermor, og ikke minst kjæreste av en mammadalt. Men jeg hang meg mest opp hvorfor du måtte vaske når du er syk. Greit nok at det er et horehus, men det holder vel å rydde litt i nødstilfeller.

Skrevet

Hvis det ikke hadde blitt vasket hadde jeg ikke klart å slappe av. Og jeg syns det er litt fælt at ungene skal måtte skifte klær før de går i bhg fordi faren syns det er så greit å la de spise i stua uten og tørke opp sølet etter på, og det er heller ikke no problem å trampe inn i stua på sølete sko, for jeg skal jo vaske uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...