familien kaos- komplett Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Min lille pode får seg gitar i morgen!!! Kom plutselig til å lurepå hva man skal gjøre når han er venstrehendt? Bør man endevende gitaren, og sette strengene motsatt, eller blir det vanskeligere å lære seg fra høyrehendte da? Noen med erfaring kanskje??
Stina <3 Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Hei Jeg er venstrehendt gitarspiller Lærte meg å spille gitar i voksen alder Jeg prøvde først med omvendt gitar men gikk fort over til "vanlig" for jeg oppdaget at hvis det blir spilt på f eks fester og slikt er gitaren oftest "vanlig" Er vel gjerne ikke dette noe "problem" for din ennå Og jeg er veldig venstrehendt til vanlig Må gjøre nesten alt med venstre hånd Men dette gikk ganske bra likevel Må jo uansett bruke begge hendene til å spille gitar
Bare jeg er meg :o) Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Jeg er også veldig venstrehendt.Dvs jeg er totalt "hjelpesløs med høyre" Jeg kommer fra en gitarspillende familie hvor mange av de er venstrehendt. Alle spille "riktig vei" For meg var det uvant i starten,men helt normalt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå