Gå til innhold

Hva synest dere om navnet Ylva?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer dette navnet. Men klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg synst det er kjempe søtt el ikke. hehe. Veksler veldig frem og tilbake.

Så hva synst dere? liker flertallet det eller ei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det veldig godt og det var på vår liste. Endte opp med et annet ett, men har ikke glemt dette navnet dersom vi skulle få ei tulle til:)

Skrevet

Hva porno navn? er no det siste det er i hvertfall! Flere som synst det eller?:P

 

Hi

Skrevet

Det er nydelig. Ikke det minste porno.

Skrevet

Det er nydelig! Kjenner ei nydelig, lita tulle som heter det, og får kun gode assosiasjoner til navnet!

Skrevet

Jeg synes Ilva er et penere og mer yndig navn. Ylva er litt hardt om du skjønner hva jeg mener...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...