Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Jeg vurderer dette navnet. Men klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg synst det er kjempe søtt el ikke. hehe. Veksler veldig frem og tilbake. Så hva synst dere? liker flertallet det eller ei?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Jeg liker det veldig godt og det var på vår liste. Endte opp med et annet ett, men har ikke glemt dette navnet dersom vi skulle få ei tulle til:)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #5 Skrevet 23. desember 2009 Hva porno navn? er no det siste det er i hvertfall! Flere som synst det eller? Hi
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #6 Skrevet 23. desember 2009 Det er nydelig. Ikke det minste porno.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #7 Skrevet 23. desember 2009 Det er nydelig! Kjenner ei nydelig, lita tulle som heter det, og får kun gode assosiasjoner til navnet!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #8 Skrevet 23. desember 2009 Jeg synes Ilva er et penere og mer yndig navn. Ylva er litt hardt om du skjønner hva jeg mener...
Gjest Skrevet 23. desember 2009 #9 Skrevet 23. desember 2009 Hunden min heter Ylva;) http://vinterverket.wordpress.com/2009/07/06/tour-de-ylva/ Fint navn:)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå