Mamma til tuppis og spira Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Jeg har nettopp kjørt lillemann til farmor og farfar med alle julegavene. Gubben er på sjøen og jeg er så kvalm om dagen at jeg har måttet avlyse hele jula. Så da sitter jeg her aleine .... men lillemann får iallefall en hyggelig jul da....det er iallefall det viktigste. Og vi får feire dobbelt neste år!!!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 24. desember 2009 #2 Skrevet 24. desember 2009 Huff så trist og kjedelig :-( Har selv en mann som jobber som styrmann på supplbåt.. Han reiste den 15 desember, og kommer ikke før 13 januar ( mi eldstejenta's 10 årsdag)... Litt kjedelig nå som jeg er snart 30 uker gravid, og har 3 barn fra før.. Men heldigvis så skal min mor ( min far jobber i offshore og er på jobb), min søster, min bror og dama ( venter nr 1 i jan), og min svigerfar være hos meg i julen :-) Trøster meg med at han får være hjemme neste jul, da er det nr 4 sin første jul :-)
vero:o) Skrevet 24. desember 2009 #3 Skrevet 24. desember 2009 hm...kjedelig.....men skal du ikke være med lillemenn på juleaften da?? må jo det forde om du er kvalm...samme hvor du sitter og er dårlig vell?
Mamma til tuppis og spira Skrevet 24. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. desember 2009 Ja jeg skulle ønske det,men jeg jobber i hjemmesykepleien og er ute på jobb hele julekvelden. ...Så da får jeg ikke se lille gutten min i det hele tatt.... Men sån er det....skal ikke klage egentlig for det er mange som har det så mye mye værre. det blir sikkert litt koselig alikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå