Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg å velge? :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg digget den nr 2=) Syntes den var rå!!

Hadde nok ikke kjøpt den selv, men hadde blitt kjempeglad om jeg hadde fått den i gave=)

Nr 3 hadde jeg nok sikkert kjøpt selv.

Skrevet

Ikke nr 1. Nr 2 er jo litt deg =) Nr 3 var pen men kanskje litt ordinær?

Skrevet

Jeg klaaaarer ikke velge:-P

Nr. 2 er veldig meg, vill og gal og sprø, haha;-)

Skrevet

Jeg hadde aldri i verden brukt nr 2, men hvis man er typen til det er den utrolig kul:)

Jeg ville valgt nr 3

Skrevet

Åååå så klok jeg blir:-D

Skrevet

NUMMER TOOO! Hehe. Ingen tvil! Helt grønn av misunnelse her. :) Skal kjøpe t-skjorte med det samme motivet på. :)

Skrevet

Ikke nr 1, for mye med den store logoen. 2 var jo skikkelif stillig, men 3 er nok mest anvendelig. Gå for 3 en, og ønsk deg 2 en til bursdagen:)

Skrevet

Jeg så den hos en urmaker i dag, tror den kostet 2700,- :-)

Skrevet

Et lite tips bare: Kjøper du nr 2 fra ebay.com koster den ca 170 dollar:) ( ca tusen kr) Hvis du ikke må ha den med en gang da;)

Skrevet

Jeg hadde valgt nummer 1! Liker klokker som jeg klarer å se hvor mye klokke er på :)

GOD JUL og du får en kul/fin klokke uansett hvem av dem du får!

Skrevet

nr 3 uten tvil! Åh, jeg fikk også lyst på den...

Skrevet

Jeg ville tatt nr. 1 for den er mest alminnelig! Så ville jeg heller kjøpt en slik som nr.3 som er litt rimeligere. Har en litt sånn type klokke som pynteklokke jeg, som er av merket Inex eller noe sånt. Kan heller ha en dyr klokke som er litt enkel, og som kan brukes daglig tenker jeg.

Nr. 2 synes jeg er aaaalt for spesiell.. Egentlig litt sånn stygg, men likevel kul.

Skrevet

Nr. 1 var ikke fin med det store logo. Nr. 2 var helt super, men så er jeg litt nerd da ;) Nr. 3 synes jeg var kjedelig og for pyntet.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen, men jeg kan ikke påstå jeg har blitt så veldig klok:-P

btw - GOD JUL:-D

Skrevet

Hvilken av klokkene fikk du i julepresang da?? (spent!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...