Gå til innhold

Tåteflasker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjøper dere tåteflasker?

Lurer og på om hvor stor forskjell det er på de flaskene som gjelder fra 0 mnd og de som gjelder fra + 1mnd?

Har kikket litt på matbutikken i dag, men de har ikke til de minste babyene..

Ikke er det sikkert at jeg kan amme heller, så bør kanskje ha noe i bakhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent til barnet kommer i så fall. Mange får til ammingen selv om de opprinnelig ikke hadde trodd det, men skulle du ikke få det til så kan det hende at du får et barn som er kresen på flaskene. Vet av erfaring at det er kjedelig å ha skapet fullt av aventflasker og et barn som ikke vil spise hvis maten kommer i noe annet enn Mamflaske:)

Skrevet

Ok, det er egentlig ikke snakk om å få til ammingen, det er snakk om at melken faktisk ikke har kanaler å komme ut gjennom.

Men da får jeg vente til babyen kommer, så tar jeg det derifra. ;)

Aner ikke hva jeg skal kjøpe i den jungelen som er.

Vet du hvor mange flasker en trenger i starten??

Skrevet

jeg har handlet inn to typer flasker ; dr.browns og breastflow.

http://www.learningcurve.com/breastflow?xcid=ubf

syns de virker veldig greie.

Selv kommer jeg nok ikke til å amme denne gangen heller, å ja jeg vet at mange hevder at det er det beste for barnet osv, men for meg så er det beste at jeg og barnet koser oss sammen og at det får den næringen den trenger. har to flotte friske flaskebarn. jeg har kjøpt inn et sett med hvær type 1 sett =4flasker. de koster ikke de store summene om du bestiller fra usa. 4 drbrowns flasker får du til prisen av en her i norge! breastflow vet jeg ikke om fins i norge men de er i allefall bpa free! jeg bruker ebay shops når jeg bestiller fra usa.

du trenger ikke så mange flasker med en gang, men om du allerede nå vet at du mest sansynlig ikke vil kunne amme bør du ha 4 flasker i hus.

Skrevet

januarbaby: hvor på nett har du bestilt flaskene fra??

Skrevet

www.ebay.com

klikk på fanen med stores

http://stores.ebay.com/TomoBuys?_fcid=154&_localstpos=&_sid=41186957&_sticky=1&_stpos=&gbr=1

her kjøpte jeg breastflow flaskene (starter set) akkurat passe med flasker til begynnelsen å man finner ut om du\barnet trives med dem.

http://stores.ebay.com/The-Mom-and-Baby-Shop__dr-brown_W0QQ_fcidZ154QQ_sidZ306717236QQ_trksidZp4634Q2ec0Q2em14QQgbrZ1?_pgn=2

her bestillte jeg dr.brown.

Skrevet

Jeg ville kjøpt en Aventflaske og en MAMflaske, disse har litt forskjellig smokk, også prøver du hvilken babyen trives best med. Disse flaskene er også lett tilgjengelige i de fleste matbutikker slik at du enkelt kan supplere når det trengs, og kjøpe større smokker etterhvert som barnet vokser.

Jeg ammet i 4 måneder, da jeg begynte med flaske ville det ene barnet ha MAM , det andre Avent :-)

Lykke til med fødsel og flaskemating !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...