Gå til innhold

Gutten vår på 6 mnd sover veldig lite....

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste tre nettene har han vært lys våken kl 04.00 å da må vi stå opp med han...håper dette bare er en overgang??? Han er så absolut ikke et rutine menneske...sover i hytt å vær,sånn ca en halv time hver gang.Å kan ha alt fra 2-4 dupper i løpet av en dag.Dette er så slitsomt! I og med han sover veldig lite på dagen,vil han jo legge seg kl 18.00.Da er det natta for han...Jeg har prøvd å få han til å sove på ettermiddagen sånn at han kan holde ut litt lenger på kvelden.Si kanskje til kl 19.00 men ikke talom.Han er hver ettermiddag ,gørr trøtt fra kl 16-18 men ikke talom om han vil sove da..fler som har det sånn? Eller har råd for å få han inn i rutine???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Hvordan sover gutten din på dagtid?

Eg har en gutt på snart 6mnd, og han sover fra 20:00-09:00 (med ett måltid) og to lurer i løpet av dagen, vanligvis mellom 30-45min, i elleve halv tolv tiden, og 1,5 time klokken 15:00, han er ferdig å sove klokken halv fem, og er klar for sengen klokken 20:00. Vi har ikke hatt noe rutiner på dagsovingen, dette har han ordnet seg selv, men har vært nøye med å legge han til en fast tid hver kveld, avogtil varierer det med en halvtime på leggingen med det gjør ingenting for oss, legger han når han er trøtt :)

Skrevet

han sover veldig forskjellig om dagen.Han har ikke kommet seg inn i noen rutine på hverken hvor mange lurer eller hvor lenge.Han starter dagen i 5-6 tiden.Eneste han har rutine på er at han er veldig klar for senga kl 18..da er han stup trøtt siden jeg ikke får han til å sove på ettermiddagen.Det er så slitsomt når han har små dupper hele dagen.skulle ønske han også hadde hatt en lang dupp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...