Gjest Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 De siste tre nettene har han vært lys våken kl 04.00 å da må vi stå opp med han...håper dette bare er en overgang??? Han er så absolut ikke et rutine menneske...sover i hytt å vær,sånn ca en halv time hver gang.Å kan ha alt fra 2-4 dupper i løpet av en dag.Dette er så slitsomt! I og med han sover veldig lite på dagen,vil han jo legge seg kl 18.00.Da er det natta for han...Jeg har prøvd å få han til å sove på ettermiddagen sånn at han kan holde ut litt lenger på kvelden.Si kanskje til kl 19.00 men ikke talom.Han er hver ettermiddag ,gørr trøtt fra kl 16-18 men ikke talom om han vil sove da..fler som har det sånn? Eller har råd for å få han inn i rutine???
Rødhette <309+<312 Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Heisann! Hvordan sover gutten din på dagtid? Eg har en gutt på snart 6mnd, og han sover fra 20:00-09:00 (med ett måltid) og to lurer i løpet av dagen, vanligvis mellom 30-45min, i elleve halv tolv tiden, og 1,5 time klokken 15:00, han er ferdig å sove klokken halv fem, og er klar for sengen klokken 20:00. Vi har ikke hatt noe rutiner på dagsovingen, dette har han ordnet seg selv, men har vært nøye med å legge han til en fast tid hver kveld, avogtil varierer det med en halvtime på leggingen med det gjør ingenting for oss, legger han når han er trøtt
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 han sover veldig forskjellig om dagen.Han har ikke kommet seg inn i noen rutine på hverken hvor mange lurer eller hvor lenge.Han starter dagen i 5-6 tiden.Eneste han har rutine på er at han er veldig klar for senga kl 18..da er han stup trøtt siden jeg ikke får han til å sove på ettermiddagen.Det er så slitsomt når han har små dupper hele dagen.skulle ønske han også hadde hatt en lang dupp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå