Hikken Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Da frøkna på 17 mnd var i seng i sju-tiden var det ut på verandaen med sag og fikse på treet, pynte og ordne mens jeg hele tiden så for meg ansiktet til Leah når hun ser det i morgen tidlig. Gleder meg masse! Fikk klump i halsen og hjertet opp mellom øra da jeg hang opp julekulen frøkna malte i åpen barnehage for en måneds tid siden, ble så stolt mamma at jeg holdt på å forgå her! Flinke lille babyen min som egentlig ble født i går (føles det som) har laget julepynt! Sukk og smelt og knus og hele den regla der altså.. Lord altså, er det mulig å bli så supersentimental for en isoporkule? Hvordan i all verden skal det gå når hun begynner i barnehage og har med den ene vakreste tingen i verden etter den andre?
Emma&Adrian Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Veldig koselig innlegg God jul til deg
therehag Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 hm... tror ikke jeg er som alle andre mødre.. ler litt for meg selv når jeg ser på det skrapet hun drar med hjem fra barnehagen... hun er 10 måneder og har laget to julekuler som ikke ser ut. Jeg elsker jo datteren min, og er superstolt når hun går over gulvet og gjør slike ting, men når det kommer til tegninger og slikt klarter jeg bare ikke syntes det er fint.... hm... men skal jo henge det opp i årene som kommer, men det øyeblikket hun blir stor nok skal alt ned. slik gjorde min mor det, og jeg syntes huset ble finere når alle kladde tegningene forsvant;) og da var jeg stor nok til å ikke ta meg nær av det;)
Hikken Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2009 God jul til dere også ) Nå skal jeg pakke inn gyngehesten til lille! (*dø enda litt mer*)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå