elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Jeg er i uke 18, og den siste uken har jeg hatt skikkelig vondt rett under korsryggen på en måte på høyre side. Det kommer i takvis, spesielt etter jeg har løftet noe. Da stråler det nedover på en måte. Noen ganger er det så vondt at jeg blir kvalm. Kan det være symptomer på BL?
Gjest Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Kan være, men BL er oftest konstant og ikke takvis. Var det meg ville jeg hørt med legen/jm så fort de åpner igjen. Hadde BL med førstemann og det var ALLTID vondt over symfysen og vekslet mellom vondt i rygg/hofter og rumpa.Konstant vondt, selv om det noen dager var lite og andre var sinnsykt. Men det trenger jo ikke å arte seg likt for alle da.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 24. desember 2009 #3 Skrevet 24. desember 2009 hadde noe av det der en dag jeg var ute og gikk,så jeg gikk til legen dagen etter og forklarte han det og han sa til meg det kunne være Isjasj var vist ganske likt.. men heldigvis ikke merket noe mer til den strålingen etter den gå turen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå