Gå til innhold

Liker alle menn blowjobs??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det universelt mon tro??

Og er det noe annet "alle menn" liker når det kommer til sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke mann, men usj blowjob er virkelig ike noe for meg. bare brekker meg om jeg får ting nedover i kjeften, og liker ei smaken.

Usj. hehe

Skrevet

De er akkurat like forskjellige som oss kvinner, så det er alltid noen som liker det, mens andre liker det ikke.

Skrevet

Tror at de aller aller aller fleste menn liker det kjempegodt.

Skrevet

Min mann bryr seg ikke om det hvertfall. Spør aldri om det, og sier selv han foretrekker samleie, og sånn har det vært helt fra starten.

Alle mine ekser har skrytt av mine "evner" når det kommer til å gi blowjobs, og jeg har engang fått kommentaren om at jeg "suger som en gudinne", så det har nok ikke med det å gjøre, men rett og slett det at han ikke interesserer seg så veldig for det.

Skrevet

20:34! har du sugd de aller aller aller fleste du da, siden du tror det?

Skrevet

Min elsker det værtfall! Og jeg liker å gi han det å jeg, for han smaker så utrolig godt.

Varierer vel der som på alt annet, noen menn elsker det og andre bryr seg ikke. Noen smaker godt og andre smaker høgg....

Skrevet

Min mann elsker det og skulle helt sikkert ønsket at han fikk det oftere...:-)

Skrevet

Min mann elsker det. Nå har han vært uten i 8 mnd:o Siden jeg ble gravid, og har hatt hypermesis, har jeg virkelig ikke tatt sjangsen!

Jeg kjøpte noe kliss på et kondomeri i spania, som smaker candy. Og det ble brukt ofte;)

Skrevet

Jeg har faktisk vært sammen med en som ikke ville det!

Han hadde fått 1 blowjob, og dama hadde skrapt han opp med tenna. Han syns det hele var grufullt og hadde helt panikk for hele blowjob greia :P

Skrevet

Jeg har aldri hatt en mann som ikke liker å bli sugd, og jeg har hatt en god del sengepartnere i mitt liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...