Gå til innhold

drittkjerringer!!! årh!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan ikke dere bare gi faen i hvor lenge enkelte mennesker velger å amme barna sine.!!!

er det bare sjalusi på dere? for at dere er så elendige at dere ikke får til å amme? å kansje dere har en drittmann som gir faen i dere, derfor dere har tid til å sitte å skrive så idiotiske innlegg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei du.. Det er ikke sjalusi, det er hevn, for alt det dere ammediggende mødre har dynget på oss som ikke har fått til å amme!

Skrevet

Jeg synes detter her var et idiotisk innlegg!

Vi mødre som ikke ammer barna våre er "elendige fordi vi ikke får til.."

Hva vet du om årsaker til at noen ikke ammer? Tror du alle "oss" ikke orker å amme, rett og slett ikke gidder? Ja, det er sikkert noen som ikke gidder. Men det er og veldig mange av oss, som rett og slett ikke kan av forskjellige grunner.

Jeg ammet ikke, men hadde jeg kunna, hadde jeg ammet så lenge jeg kunne!!

Skrevet

Hvem er det som er ei drittkjerring her, HI?

Jeg fullammer enda, barnet mitt er 1år, men dette innlegget var på kanten!

Tror nok ikke du er gamle piken.. Vent til du har noen flere år på baken, før du begynner å uttale deg om ting du ikke vet noe om!

Skrevet

Jeg AMMER enda* Skulle det stå ;-)

Skrevet

*kremt* jeg har ammet begge ungene,men synes alikevel at det er drøyt og ammeen unge som kan gå, spise og drikke selv!

Skrevet

Tror jeg vet hvem HI her er, og hun er ikke ung mor nei, så vet dere det.

men enig i alle her, helt tåpelig innlegg.

Jeg slet virkelig nesten livet av meg med ammingene, fikk til 3 mnd med nr 1 og 5mnd med nr 2.

Men t.o.m helsesøster sa jeg burde slutte, og er så jævli irriterenes med folk som sier at ALLE kan amme bare man prøver nok.....

Skrevet

Nå er jeg en ivrig forkjemper for amming, og har PUMPA og gitt morsmelk på flaske nå i snart 9 mnd- for tenk, jenta mi fikk aldri til å die. Så hun har uansett fått melk hele tiden.

Men vettu hva- her skyter du langt over mål! Spør du meg, så er du minst like idiotisk som de du kritiserer. Å kalle mødre som sliter med ammingen og av ulike grunner ikke har fått det til 'elendige mødre', sier mer om deg enn om dem.

Skrevet

Jeg både pumpa og tok nesespray, amme te, havregrøt og ammet hele tiden og ellers ALT man anbefaler, men for noen vil ikke melken være der hele tiden.

slik er det bare....

Er heller ikke alle kvinner som får orgasme så de spruter heller, skal jeg kritisere de som ikke får det???? haha måtte bare spørre ;)

Skrevet

HI! Hvis du har/får en datter.. Når hun da blir mor, og hun eventuelt ikke får til ammingen, skal du da kalle henne elendig mor da eller? Og all rasten av skiten i innlegget ditt?

Tenk deg om før du skriver! Trodde det var vanlig folkeskikk, men der tok jeg jaggu feil!

Skrevet

HI ble stille gitt. Hun har sikkert ringt en "smart" slektning, for å få hjelp til å skrive et velformulert motargumet! :-) Eller så har hun eventuelt gått og gravd seg ned, for at hun har innsett at hun har dummet seg regelrett ut.

Skrevet

"for at dere er så elendige at dere ikke får til å amme?"

Joda, det er jo selvfølgelig min egen skyld at puppene mine ikke virker som de skal. Det er jo også min egen skyld at kroppen min er utstyrt med små pupper som ikke evner å fore en matglad plugg.

Djiiis hvor kort er du egentlig???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...