Gå til innhold

Da kan julefreden senke seg:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi har opplevd en MA for to år siden valgte vi å ta en privat ul nå fær jul for å slippe å bekymre oss i Julen.

Å i dag har vi vært å hilst på en liten krabat. Så utrolig artig å se både i 3D og vanlig.

Utrolig hvor mye utviklet den lille var.

Legen holdt fortsatt fast på samme termin så er da 13+6 uker på vei.

Da dette er i grenseland mellom innvendig og utvendig ul prøvde han ul først. Å vi så alt så bra selv om jeg har en del polstring i mellom:-)

Så da har vi valgt å fortelle unga at de skal bli storesøsken til sommer'n.

 

Så da vil jeg ønske alle dere her inne

EN RIKTIG GOD OG FREDFULL JUL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker så spennende med 3D ul. Jeg var ikke så veldig imponert over kvaliteten på skjermen da jeg var på ul i dag - litt kornete og vanskelig å se. Da vi kom ut sa mannen at han og jordmor hadde sett på en annen skjerm, og at det var mye bedre kvalitet på den. Men gøy uansett, og det viktigste var jo at jordmor så at alt var bra! Så godt for dere også at alt var bra etter å ha opplevd en MA tidligere. Igjen - god jul til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...