Trultetryne Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Jenta mi er 5 uker i morgen. Hun er veldig urolig når jeg ammer henne, spsrker med føttene og fekter med hendene og slipper puppen hele tida? Jeg blir skikkelig frustrert avf dette. Noen som har lignende problemer eller vet hvorfor?
November_rain Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Du er ikke alene med å slite med dette. Gutten vår har også vært veldig urolig under ammingen, og jeg har lurt på om han i det hele tatt har fått i seg nok. Nå er han 2 mnd, og det har begynt å hjelpe litt. Ikke alle måltider er en kamp lenger. Kanskje hun har vondt i magen? Her må vi stadig opp og rape under måltidene, og da er han roligere etterpå. H un ligger ikke vondt når hun ammer? Tenker på låsning i nakke el.l, kan jo være greit å sjekke. Håper det ordner seg for dere, vet hvor frustrerende det er. :-)
Trultetryne Skrevet 24. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2009 Vi skal på 6-ukers kontroll rett over nyttår så jeg får spørre litt da. Ellers er det stort sett på kvelden hun er sånn, lurer litt på om jeg kan ha mindre melk da og at melken kommer for sakte for henne sånn at hun blir irritert.
alvesnuppa <3 Skrevet 24. desember 2009 #4 Skrevet 24. desember 2009 Slik hadde vi også det en periode da jenta var rundt 1 mnd. Spekulerte meg grønn over hvorfor. Hun sparket kraftig med føttene, kavet med hendene, slapp brystet ofte og kastet seg bakover samtidig som hun gråt, før hun hev seg over puppen igjenn. Kanskje 80% av alle måltidene var slik, og mest på kvelden. Om jeg pumpet meg og ga på flaske, spiste hun rolig. Etter en uke med dette tullet gikk vi til kiropraktor. Var på 3 behandlinger, og så ble det plutselig mye bedre. nå skal det sies at hun også lå i freikas-pute (pga hofteleddsdysplasi) så hun lå kanskje ikke særlig behagelig, pluss at nakken og bekkenet hennes var litt stivt. Jeg holdt på å gi opp ammingen pga. nettopp dette, men nå er jeg ufattelig glad for at jeg ikke gjorde det! Skjønner frustrasjonen din, så absolutt! Om kiropraktortimene våre gjorde sitt, eller om det var ren tilfeldighet at det gikk over, vet vi ikke. Men bedre ble det Håper du finner årsaken, eller at det gir seg med tiden, noe jeg helt sikkert tror det gjør!
las chicas Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 jenta mi er også slik. hun er nå 3mnd. har vært slik siden hun var ett par uker. hun var litt stiv i nakken så vi var hos manuell terapaut to ganger. hun er "friskmeldt" derfra, men fremdeles kan hun kaste på seg og begynner å gråte. jeg trur hun gjør det enten hvis hun er veldig sulten og melken (fløtemelken) kommer sakte eller hvis hun egentlig ikke er sulten, men vil ha kos. bruker å prøve med sutten da. noen ganger hjelper det. hun er blitt bedre nå den siste uken, men vet ikke hvorfor. var visst ingen råd eller tips her, men lykke til. ikke gi opp! det går bra! kom på at hun er verre etter hun har fått flaske. er jo mye lettere å få melk fra flaske.
Julelita Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 jenta mi på 6 uker er likedan. Har lurt litt selv, men tror at hun ligger vondt. Det hjelper ofte å bytte stilling. At jeg lener meg litt bakover og hun ligger på mag oppå magen min og suger er aller best, da roer hun seg som oftest. Ellers er det også som oftest om kveldene her, og jenta mi er litt plaget med luft om kveldene, så det kan være det.
lille frø, mor til to Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 Huff, vi sliter med akkurat det samme. Har lurt på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå