Gå til innhold

Morsom overraskelse på 3D ultralyd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på 3D ul i dag sammen med mamma og søsteren min. Utrolig godt å se lille babyen min ha det fint. Nå viser det seg at det plutselig er gutt, jeg ble veldig overrasket for tre jordmødre har sagt det er jente, hun ene så kjønnslepper tydelig også :-P Må si lillegutt var flink å lurte oss alle:-P Utrolig moro :-P Så istedenfor en Leyla blir det Leon istedenfor! Ville bare dele dette med dere :) Ha en riktig god jul alle sammen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får håpe dere ikke har begynnt den store shoppinga enda :) bra å finne det ut før baby kommer å man har shoppa det meste i enten rosa eller blått :)

Skrevet

Da må du bytte nick da..he-he god jul

Skrevet

He he, ikke så ofte at det skjer nei. Gratulerer med en liten gutt i magen! Håper du ikke hadde begynt å kjøpe rosa. Som guttemamma kan jeg si at du har noe å glede seg til :)

Skrevet

Tusen takk for det :) Har ikke handlet noe rosa heldigvis :) Får bli blått nå, hehe:) Utrolig moro :) God jul til dere :)

Skrevet

Akkurat det samme opplevde vi....to ul sa jente, og den siste gutt...SÅ vi venter spent.....=)

Skrevet

åj, hehe...har også fått vite det er jente, og at legen tydelig så kjønnsleppene...

men en gutt er like velkommen da! han får bare tåle litt rosa klær evt...

Skrevet

Spennede og hyggelig overraskelse da:)

Er det mest vanlig å få det de sier jo lenger utover i svangerskapet man kommer? JEg har blitt fortalt gutt fra før uke 20, men nå i det siste har det blitt mer og mer jente, men han/hun vill ikke vise seg frem godt nok til å se det helt tydelig...Blir spennende:)

Lykke til alle sammen:D

Skrevet

Jeg fikk vite jente på ul i uke 18 og uke 22 så i uke 29 dukket tissemannen opp, hehe^^ Luringen hadde gjemt den :-P Har handlet inn babytøy i blått nå så håper det stemmer denne gangen, hihi:) Er like kos uansett kjønn, gleder meg bare så masse til han kommer :)

Skrevet

så moro:) synes det var moro ¨å se navn valget ditt, for jeg venter gutt og han skal hete Leon:) hadde det blitt jente så hadde det blitt Leah ganske så likt tenkt :P lykke til vidre med leon-i-magen:) som vi kaller han:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...