Gå til innhold

Gravide som har falt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til er det tråder om gravide som har falt i trappa, eller på vei ut av badekaret. Felles for disse er at de ikke har smerter, men lurer på om de bør ringe til føden og si fra. Går det virkelig bra med alle som faller slik?

 

Grunnen til at jeg spør er glatta ute, og risikoen for å falle og slå seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg har ikke falt, Bank i bordet!!! Det er spinnglatt ute og jeg er livredd..

 

Det går jo bra med de aller aller fleste, men min mann har en tante som har en hjerneskade fordi mammaen hennes falt på glatta da hun gikk gravid.. Trist at det gikk slik.

Skrevet

Jeg falt på glattisen for ei stund siden. Landa på ryggen, heldigvis. Det gikk bra. Jeg hadde en liten blødning den kvelden, men var til kontroll dagen etterpå og alt var fint. Har mange ultralyder pga risikosvangerskap og alt har vært fint etterpå også. Fikk meg en skikkelig støkk og det tok ei stund før jeg slappa helt av etterpå, men det er utrolig hva de tåler der inne...

Skrevet

Jeg falt ute på isen da jeg var 7 mnd på vei.var på vei nedover en bakke,og landet ganske hardt på magen.bodde litt øde til da,og det var ingen mennesker i nærheten,men fikk krabbet hjem og ringt sykehuset.fallet utløste rier,men de fikk stoppet det på sykehuset.lå til observasjon i to døgn.Og alt var heldigvis helt i orden da snuppa kom til verden 1 1/2 mnd senere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...