SagflisiHåret Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Jeg har de siste dagene følt et nesten kontinuerlig press mot endetarmen, som om jeg hele tiden må på do. Noe jeg selvsagt ikke må...Har andre opplevd dette? Er det naturlig at dette skjer etter at hodet har trengt dypt ned i bekkenet og festet seg? Kan det bety at fødselen nærmer seg med stormskritt mon tro? Jeg har termin idag så det bør jo ikke være så lenge igjen:)
Elis84 Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Leste om ei her inne hvor fødselen startet med veldig press mot endetarmen. Jeg får også det av og til, men ikke så voldsomt. Tror det er fordi lillegutt har gnikket seg nedover og festet seg. Lykke til!
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 det var slik min første fødsel startet
SagflisiHåret Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2009 Nå har det vært slik i mange dager, av og på, men fint lite har skjedd. Håper på action snart!
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 25. desember 2009 #5 Skrevet 25. desember 2009 Jeg har opplevd det siden uke 26 (er i uke 30 nå). Jeg får ekstra oppfølging med ul pga fare for for tidlig fødsel. På ul viser det ikke tegn til modning eller at hodet er festet.. Jeg opplevde ikke det ved forje svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå