Gå til innhold

Nedpress, hvordan føles det? Og kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har følt meg litt tung i underlivet idag. Er bare i min 16. uke, og blir bekymra! Når man har kynnere, kjenner man det bare ved å ta på livmor og oppdage at den er hard, eller kjenner man det fysisk? Bringer det med seg noen smerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke akkurat smerter vil jeg si.. mer som et veldig ubehag.

Nedpress slik jeg følte det var som om hele underlivet mitt skulle falle ut. som om noen presset babyen innenifra og ut.. heldigvis gikk det bra og alt var helt fint:) men om du har nedpress kan det også forklares med urinveisinnfeksjon. det fikk jeg beskjed om, men ikke nøl med å kontakte føden der du bor! er det langt unna så ta kontakt med en lege/JM! Du skal ikke gå å være bekymret, det er heller ikke bra! som legen på sykehuset sa til meg: Bedre med en gang for mye enn en for lite:) De er der for oss om vi trenger dem! På fødeavd. på Sykehuset Buskerud ble jeg veldig godt tatt i mot og tatt på alvor! Dette er noe jeg setter utrolig pris på! godt å vite at de er der for deg!

masse lykke til videre:) Håper du iallefall fikk noe form for trøst/svar i innlegget mitt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...