Gå til innhold

Har julefreden senket seg hjemme hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er nesten alt klart til mårra dagen. Har igjen bitte litt småplukk, som jeg skal ta etterpå. Ellers er alt klappet og klart og juleaften kan bare komme i mårra. (den hadde vell uansett kommet om man hadde vært klar eller ei.. :o) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. som om julen er avhengig av hva man gjør på forhånd.. Er vel alltids flere ting man kan gjøre før Den Store Dagen, men på tide med ro nå. Bare småtterier som ungene liker, pynting av tre og slikt. Eldste synes treet er i hus altfor sent, skulle likt å ha tre i hus 1.12 og jul hele året...

Skrevet

Nå er alt klart her også. har bare funnet ut at vi mangler gave som nissen skal levere ut til to av barna.. Har helt glemt det bort.. Eller egentlig ikke glemt det, men trodde jeg hadde nok, men hadde ikke det. Jeg har lagt klar en pakke under treet til de to store barna, inni der ligger det 5 små pakker igjen. Julehefte, cd, malebok, pokemon kort og en leke til hver. Som de skal få når de våkner. Minsten får ikke. Håper det går bra. Har også lagt en til mannen som han ikke vet om, så det blir kos:)

Må en rask tur til byen imorgen. Mannen skal på ett lite besøk til sin mormor, resten av dagen skal vi bare slappe av å nyte juledagen!!

Skrevet

Ja, nå har den endelig senket seg..... phuuu... hehe :))

Skal dere oppover i disse trakter i julen da...fru hottentott???

GOD JUL!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...