Gjest sug lut Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 - Ja, det stemmer. Det har alle voksne damer. - Og så har du hårete rompe. - Nei, det har jeg da virkelig ikke! - Joda, men du har bare tatt av håret og brukt det som parykk på hodet. Juhu, jeg er egentlig skalla og med hårete rompe. Julevasken avslører alt. Men nå er ungen ren og vi slåss nesten ikke om nødvendigheten for henne av å vaske håret sitt til jul - det var jo godt, siden vi slåss i to timer i går om samme tema. Og jeg har dusja av meg mesteparten av surkål-lukta, og gått rundt med grønn leire i trynet til jeg ble penere enn alle. Og juleøl på loftet og kakebokser også, og surkålen er blitt fantastisk, og ribba freser i ovnen, og det er rent overalt unntatt badene som fortsatt står igjen og er kjedelige, og kanskje funker pumpa til ekstra-madrassen, og nå kan i prinsippet den hyggeligste jobben gjøres, nemlig å flytte alle gavene fra deres hemmelige lagerplasser og ned under treet. Og fakler har jeg kjøpt. Og lys. Og hva kan jeg ha glemt tro? Jo, om ikke jeg fyker ut nå må jeg gå med bare legger til kort kjole i morra. Det skaper overhodet ikke feststemning, selv om de har fått fjerna vinterpelsen (faktisk uten hets fra barnemunn). Juuuuuuuuuuuuuuuulenissen, Julenissen kommer i år!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Nå har jeg raka av meg alt kroppshår nedefor halsen så jeg er klar for jul! Og den planlegger jeg å feire i skyfylla.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 hehe... dette minner fryktelig om en samtalle her i huset: - mamma, tissen din stikker. - det er sånt som skjer når man er lat og har vært singel for lenge. heldigvis godtok han det som argument. jeg er litt julegretten, har en vond tann og en sensur som ikke har dukket opp. i tillegg er huset overfult av slektninger - til og med de som lovte å ikke komme. kjole på julaften? du er jaggu seriøst!
Gjest cunning stunts Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Julefaan. Rakk butikk, glemte strømpebukse fordi jeg er så snill og plukka opp flere gaver til mannen i stedet. Julefaan med ribbefett på. Og jeg nekter å handle i morra. Kan jeg gå med gravidstillongs?
Gjest cunning stunts Skrevet 23. desember 2009 #5 Skrevet 23. desember 2009 Veldig godt argument Kjole: jeg er for feit til den pene buksa, og resten er ikke mulige å spise masse i. Dessuten må jeg rettferdiggjøre at jeg eier flere kjoler enn noen.
Gjest cunning stunts Skrevet 23. desember 2009 #6 Skrevet 23. desember 2009 Men du beholdt helskjegget, ikke sant? Blir ikke jul uten . Jeg har testa ribba, rent vitenskapelig, og den er godkjent.
prekæs Skrevet 23. desember 2009 #7 Skrevet 23. desember 2009 Du kan sikkert bruke den du hadde 17 mai, bare du ikke bruker den igjen på 17 mai. Jeg er så glad det er mørketid. Sølvet ser blankt ut selv om det mangler pussing og strømpene har striper som heller ikke syns. Gjenbruk sier nå jæ...og det er i hvertfall vi flinke på. Ble svært imponert over serviettsamlingen din og er svært imponert over min nyinnkjøpte 2, 5 meter lange håndbroderte linduk med julemotiv, funnet i en pappeske i en bruktbutikk for 60 kr.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. desember 2009 #8 Skrevet 23. desember 2009 rettferdigjøre at man eier flere kjoler en noen høres helt fantastisk bra ut det er sånn jeg driver på med pensko. har fler pensko en plagg å bruke til skoene...hihi jeg anbefaller deg å gå på senteret i morgen, det florerer av forrvirete menn som trenger hjelp - en god del av dem er redde også. hihi det fins ingen dag som er bedre egnet til å være på senteret en julaften gravidstilongs funker fett! problemet er at jeg ikke får på meg gravidklærne mine lenger...
Patetica fåkksi Skrevet 23. desember 2009 #9 Skrevet 23. desember 2009 Tissen din stikker! -faktisk :-D Fantastisk. Frøkna her er så hyggelig, hun sier at hun selv er pen og at George er pen (nysgjerrige Nils heter han på norsk? Den apen x 2 er med henne over alt) og når jeg spør om mamma er pen ser hun bare en annen vei og svarer ikke..
Gjest cunning stunts Skrevet 23. desember 2009 #10 Skrevet 23. desember 2009 Nå har jeg slått meg på flaska og julekakene og har funnet fred med verden. Mulig jeg må gå med gull-tights i morra, men hei, det er bare familien min, og dessuten blir hun minste veeeeldig fornøyd, alt som er gull er bra. Sånn i stemningen: her er verdens beste og letteste og mest fetende julekaker: Tre specier Vei opp like mye smør, sukker og mel. uansett hvor mye skal det bare være like mye av hver. Bruk finga og grums det sammen til det blir en klump. Lag pølse av klumpen, like lang som bakeplata. Evt mange pølser. Beste resultat er fire pølser pr plate. Trykk litt flat. Stek på 170 grader til lysebrun i kantene. Ta ut, kjøl på bakeplata, del med kniv i skiver. Overfør til rist når den har stivna litt. Sinnsyk kolestrolbombe, ukontrollert nytelse.
Gjest cunning stunts Skrevet 23. desember 2009 #11 Skrevet 23. desember 2009 Prekæs, ja, mørket skjuler alle synder. Jeg pusser ikke vinduer, men fjerna faktisk de verste håndmerkene både på vinduet og på speilgarderoben. Da kjente jeg meg flink. Trenger også en kjempeduk. Må ha to stk i stedet, men hei, jeg bestemmer i mitt eget hus, så det klør meg lite.
Gjest cunning stunts Skrevet 23. desember 2009 #12 Skrevet 23. desember 2009 Jeg har en herre ullstillongs (type smekk) i str xxxl, som jeg dro helt oppunder arma den kalde vinteren jeg var gravid. I juleselskap kan den bli litt mye.... Du får kanskje post en dag.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. desember 2009 #13 Skrevet 23. desember 2009 så lenge du har kjole over så går det flott jeg går ofte med ullstilongs og later som om det er vanligstilongs på kalde dager. aldri noen som har sakt noe - men de er kanskje høflige - og jeg ville ikke brydd mer om akkurat det uansett. jeg elsker post og jeg gleder meg vilt. jeg tror jeg er den eneste her inne som får julepost av 2 av de beste dibberne
Gjest Skrevet 24. desember 2009 #14 Skrevet 24. desember 2009 Jeg er hårete både her og der og kommentarene mangler heller ikke fra min 9 åring som har en nydelig barbert stemor. God jul, Sug Lut
Gjest cunning stunts Skrevet 26. desember 2009 #15 Skrevet 26. desember 2009 God jul til deg også, Mette Elisabeth! Måtte håret varme! Jeg vurderer nå om det er mulig å skaffe seg det rompehåret min datter påstod jeg egentlig hadde, for rompa er ALLTID kald.
danieI Skrevet 26. desember 2009 #17 Skrevet 26. desember 2009 da kan du jo lure på hva slags kommentarer jeg får for min tiss
danieI Skrevet 26. desember 2009 #19 Skrevet 26. desember 2009 jaggu, ikke bare bare med micropenis :-(
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. desember 2009 #20 Skrevet 26. desember 2009 om det er noen trøst daniel, så fikk jeg beskjed av småen når han var sånn ca 1 1/2 at: "mamma, tissen din er ødelagt" hehe... er ikke så lett å innse at gutter og jenter er forskjellige
danieI Skrevet 27. desember 2009 #21 Skrevet 27. desember 2009 jeg lar meg trøste julerompa :-) håper det går bra med din ødelagte tiss da
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. desember 2009 #22 Skrevet 27. desember 2009 hehe... den har det bra, den er bare bitte litt ensom... hehe
danieI Skrevet 27. desember 2009 #23 Skrevet 27. desember 2009 haoph...ensomhet er ikke bra i det området
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. desember 2009 #24 Skrevet 27. desember 2009 nei, det er i grunn trist som faen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå