Gå til innhold

Er barna ekstra lenge oppe på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille er 8 mndr. Svigermor spurte om han kunne være oppe litt lenger enn vanlig, men jeg lurer på om det er noe vits i... Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her får lille være oppe så lenge hun orker. Hun er 2.5, men har gjort det hver jul. De små blir også ganske slitene, så de holder ikke ut natten lang. Vet mange legger de til vanlig tid, men det gjør altså ikke vi..

Skrevet

Jeg tenker at han jo bare blir sutrete og fæl uansett hvis vi går lenge utover leggetiden... Er det noe vits i da? Det er vel bare slitsomt for alle?

HI

Skrevet

Vi lar ungene være lenger oppe på julaften, ja. Synes ikke det gjør noe. Nå er mine litt eldre enn din da, og da mine var såpass små funket det ikke så bra å la dem gå særlig lenge utover normal leggetid.

Spesielt yngste blir PLUTSELIG stuptrøtt og tverr, og da er det greit å være bittelitt i forkant i det minste

Men som hovedregel får de være litt lenger oppe, ja. Det er jo jul:)

Skrevet

Vesla er 17 mnd og pleier å legge seg uten en lyd kl 19.30. Kommer helt an på hvordan formen hennes er i morgen tenker jeg....er hun helt gira og har det kjempekjekt så drøyer vi det nok litt, men ikke så lenge...senest 20.30 blir det isåfall...

Skrevet

Mini er 4,5mnd, og han skal legges senest kl.19.30, som alltid.

Ser ikke noen grunn til å tulle med døgnrytmen hans, blir ikke noe stas for ham, det.

Skrevet

4 og 1 år her. de får være oppe til de ikke orker mer. ser ikke noe problem med det=) de skal få kose seg masse i morgen.

Skrevet

Mi på 2,5 år er oppe så lenge humør og form tillater . :) Vi får besøk av noen kusiner av meg i tenårene som gleder seg til å leke og underholde snuppa, så hun får det nok helt supert jualften i år. Tror hun kommer til å bli rimelig spinnvill og ikke til å legge veldig tidlig iallefall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...