Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 slutte å røyke, og spise sunnere
ღMaritpusenღ Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Trene trene trene! Har termin nyttårsaften, og har pga bekkenløsning sittet på ræva i flere mnd nå. Har ikke noe sinnsykt til vektoppgang mtp at jeg var noe undervektig før graviditeten, men ser at det begynner å ha lagt seg noen ekstra kilo her og der - som skal BORT! Dessuten må nok kondisen trenes opp en del igjen, satser på mye turgåing og uteaktivtiter. Ønsker å starte et bedre og sunnere liv med et barn i huset. Ellers burde vi nok hatt et nyttårsforsett som omhandlet økonomi. Leve litt strammere, ikke gi etter for unødvendige fristelser (som ny tlf, klær ol), og kanskje få unna litt drittgjeld (som netthandel på avbetaling ol). Tror 2010 blir et godt år!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Slenger meg på med Maritpusen, nesten: Trene trene trene Har termin i begynnelsen av januar, og har pga intet annet enn latskap sittet på ræva i flere måneder nå. Har stooor vektoppgang, men var sunn og normalvektig før svangerskapet. Og jeg skal IKKE leve strammere økonomisk, helst omvendt! Jeg skal kjøpe meg skapvis med nye klær! Gleder meg:)) (Har lite gjeld, da.) Tror 2010 blir et fabulous år!!
♥Nemi♥ Skrevet 23. desember 2009 #5 Skrevet 23. desember 2009 Siden jeg flytter inn i eget hus, og venter barn i februar, vil det være at jeg må takle overgangen:) Håper jeg ikke blir en stressende mor, så jeg kan nyte neste år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå