Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Er det vanlig å ha to julaftener? At mor feirer jul med barnet og far feirer jul med barnet.
Trapp Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Vi pleier å ha et juleselskap med gaver til barna etter at de har feiret jul hos pappa. Pappaen gjør det samme når barna feirer jul hos meg. :-)
megogminienmin Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Her feires det 2 ganger. Den ene på dagen på julaften og den andre på kvelden. Vi har delt det sånn at begge får ha barnet litt hver på julaften.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Jeg har barna hver jul, og det er kun det eldste som er med far i hele tatt i løpet av året. De har samme far, men..... Tror nok ikke far gjør annet enn det vanlige i julen, for gavene har vi hos oss. Far sender de som regel med eldste siste gangen han er der før jul.
Noah 08. Skrevet 24. desember 2009 #5 Skrevet 24. desember 2009 Her har ikke far samvær så foreløbig er han hos meg hver jul:)) Å d er jeg glad for også,kunne ikke tenkt meg jula uten junior:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå