Gå til innhold

Hvordan feirer dere jul?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å ha to julaftener? At mor feirer jul med barnet og far feirer jul med barnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pleier å ha et juleselskap med gaver til barna etter at de har feiret jul hos pappa. Pappaen gjør det samme når barna feirer jul hos meg. :-)

Skrevet

Her feires det 2 ganger. Den ene på dagen på julaften og den andre på kvelden. Vi har delt det sånn at begge får ha barnet litt hver på julaften.

Skrevet

Jeg har barna hver jul, og det er kun det eldste som er med far i hele tatt i løpet av året. De har samme far, men.....

 

Tror nok ikke far gjør annet enn det vanlige i julen, for gavene har vi hos oss. Far sender de som regel med eldste siste gangen han er der før jul.

Skrevet

Her har ikke far samvær så foreløbig er han hos meg hver jul:)) Å d er jeg glad for også,kunne ikke tenkt meg jula uten junior:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...