Gå til innhold

Inne i min 33 time av fødsel..........Frustrasjon........

Anbefalte innlegg

Skrevet

22.desember klokka 05.10 gikk vannet, ihvertfall noe av det. Jeg ble kjempeglad, weehee, da blir det ikke akkurat på julaften! Men den gang ei. Sitter nå fortsatt her med stor mage! Etter vannavgang stoppet alt opp. Gått med små tak i ryggen ca hver 10 min siden, men ikke vondt eller noe. Inne på sykehuset for kontroll 2 ganger om dagen. Babyen har det kjempefint, men siden vannet har gått og det dermed er infeksjonsfare så kommer de til å sette igang fødsel. PÅ JULAFTEN!! :)

Vet at det egentlig ikke spiller noe rolle, er et like stort mirakel uansett når den kommer. Men hadde liksom så lyst, for ungens del, og unngå akkurat den ene dagen. Men men, slik ser det ikke ut til at det går :)

Holder på å bli gal her nå, vil så gjerne at ting skal starte av seg selv, slik at vi slipper piller og drypp. Men ser dårlig ut gitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lkke til ! :) Og God Jul =)

Skrevet

Lykke til, skjønner det er blandede følelser der altså. Kanskje du føder natt til første juledag? God jul!

Skrevet

Ja det de sa på sykehuset også da, at ofte kunne det ta litt tid med igangsetting også, så kunne jo hende at det drøyde ut til 1.juledag da. Spesielt hvis babyen fortsetter å trives å ha det bra slik at de ikke trenger å sette drypp, men kun gi meg piller. Så vi får se. Blir uansett baby ganske snart ihvertfall. Hehe.. Men gruer meg litt da, har hørt at igangsetting ofte er vondere enn når ting går av seg selv, så håper jo at det setter igang nå snart. Har litt under et døgn på seg! Kom igjen babyen! :)

Skrevet

Velkommen i klubben,meg prøvde de og sette igang i helgen,men neida ungen vil jo ikke ut,vært nesten 1 uke på Ullevål,sendt hjem idag på perm,tilbake 1 dag for evt nytt forsøk. Elendig form,og vil bare bli ferdig.-(

Skrevet

Hønny-bunny= Ojoj.. da skjønner jeg du er frustrert ja... huff.. Det føles jo som en evighet og jeg har kun venta et døgn! Jaja.. du får ha masse lykke til du også når det endelig setter igang, er jo verdt å vente på detta vi skal gjennom ihvertfall.

Skrevet

Ja det kan umulig være mange dagene igjen for noen av oss,men guuud så slitsomt når kroppen ikke har noe særlig mer og gå på. Min kjære står på hodet her for at jeg skal ha det bra og ikke gjøre noe,alikevel holdt jeg på og spy ned sengen da jeg skulle hvile for det ble litt mye for mitt elendige blodtrykk og gå 5 meter til sengen..men alt er jo glemt bare nurket kommer vel ut,sitter og sipper til Finn Kalvik sin "inni i jula",har byttet ut ref med,"ute daler snøen stille,langt borte skal sola snu,og inne i huset er jula,og inni magen er du" God jul jenter godt vi kan deppe litt sammen i siste innspurt

Skrevet

Hvordan går det med deg,kommet igang selv,eler er du satt igang idag,uannsett God jul og llykke til:-)))

Skrevet

Ble det julebaby på deg,spent jeg...:-)

Skrevet

Det ble en julebaby ja. Min lille sønn, John Obelix ble født 04:10 på julaften. Så satte igang av seg selv tilslutt. Første vonde ri var klokka 00:30 ca... Så gikk veldig fort når det først satte igang :)

Gikk fra 3 cm til full åpning på en time omtrent.

Ikveld har vi fått kommet hjem og blir spennende å se hvordan første natt i eget hjem går. Men han har vært en drøm hittil. Spiser og sover nesten hele tiden. Så tror nok dette kommer til å gå kjempebra!! Stortrives!

Kan ikke helt fatte at jeg har blitt mamma!! Men det er så gøy!!

Skrevet

Gratulerer masse med verdens beste julegave:-))) Her er det nytt forsøk på igangsetting nr 2 imorgen...

Skrevet

Da må jeg bare ønske masse lykke til!!! Håper det går litt bedre denne gangen!! Romjulsbarn hadde vært noe vet du :)

Det er ikke spesielt godt, men 2 sekunder etter han er ute, så er alt glemt. Det er en helt vanvittig lettelse og følelse å få babyen opp på magen :)

Skrevet

Inne i igjen på Ullevål,skal tidlig på`en imorgen,gruer meg noe sinnsykt,ikke til og bli satt igang,men at det stopper igjen...:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...