Gå til innhold

Er jeg det bare jeg som ............?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som sender julekort nå,

Jeg er en person som bruker masse tid på å lage julekort osv (veit at ikke alle har tid til det men man kan bestille kort også)

Jeg semde til amnge , men det virker som ingen gjør det lengre, får veldig få tilbake, av familien osv.

Synes dette er veldig skuffende jeg,

er jeg bare følsom kanskje ??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er bare deg i HELE Norge! ;) Helt ærlig, tror du det..?

Nei, er nok ikke BARE deg, men ettersom teknologien har tatt sin plass i dagens samfunn, gå det veldig mye på meldinger, og nå på facebook. Er så mye lettere, og man føler man får så mye bedre tid til andre ting (selv om kortene ikke tar all verdens tid)

Skrevet

Selvfølgelig veit jeg at det ikke bare er meg som skriver kort, men jeg synes liksom ikke at facebokk, eller sms er det samme som kort i postkassa, det var det jeg meinte , beklager skulle kanskje ordlegge meg litt anderledes, synes liksom kort er så mye kosligere bare.

Skrevet

Jeg syns det er UTROLIG upersonlig med de trykte kortene med "God jul og godt nyttår. Hilsen oss" på. Ikke en bokstav som er påskrevet av personen selv. Så hvis det er slike kort du sender, så får du ikke noe tilbake av meg dessverre. Hvis du derimot skriver "Hei NN" og "Klem fra blablabla" under med sine egne bokstaver, så er det pluss i juleboka. ;O)

Alle de upersonlige kortene har jentungen fått leke med, de har blitt krøllete og tilgrisa og kasta rett i søpla.

Skrevet

FACEBOOK ,vanskelig det skulle være å skrive da.

HI

Skrevet

Ja, det er bare deg. Bare deg i hele verden faktisk!

Skrevet

nei jeg skriver de selv, med en personlig hilsen på og bilder av barna våre.

Skrevet

Er det mulig , kan man ikke la være å skrive noe hvis man ikke kan skrive noe , nok en gang det var en måte å skrive på,

VEIT AT IKKE BARE ER MEG, MEN ER JULEKORT PÅ VEI UT?????

beklager for at jeg ordla meg feil.

Skrevet

Er nok ikke bare deg:) Jeg sender også julekort men min familie sender ikke mye julekort de tilbake men sånn er det bare i noen familier, noen er flinkere enn andre tenker jeg:)

God jul til deg:D

Skrevet

Takk :)

Ønsker deg og dine en riktig god jul.

HI

Skrevet

"Er det mulig , kan man ikke la være å skrive noe hvis man ikke kan skrive noe ,"

Jeg skrev jo noe jeg. Leste du det ikke da?

Skrevet

Jeg har laget julekort selv, og de skal sendes i dag(treg sier du? Ja, jeg er vel det).

Og nei- julekort er ikke på vei ut.. Det er bare latskapen som tar over hos noen.. Alltid koslig å få en julehilsen i posten :-)

Skrevet

At det går ann- flertallet av dere som har svart på dette innlegget, oppfører seg som min 14år gamle bror- og vennene hans :-p

Er det jula som gjør det, eller er dere slik året rundt?

Skrevet

Stort sett året rundt. Men jeg er litt ekstra snill nå som det er jul. Ellers tipper jeg Julenissen hopper over min pipe og bare tar naboens, og det hadde jo vært dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...