Gå til innhold

Er barna deres i barnehagen i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nesten ikke barn i barnehagen til jenta mi i dag...følte meg nesten litt dum når jeg leverte henne, siden jeg likevel er hjemme med minsten..men hun ville gå selv da. Skal ha fri til 4.januar etter i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har ikke vært siden fredag og neste dag blir 4. januar.

Skrevet

Tror ikke det..Virker som om alle har dettravelt i dag (ikke så mye aktivitet her :P)

Skrevet

Nei, han hadde siste dag på mandag. Skal tilbake 4.januar.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, minsten er hjemme med meg idag og koooooser! :o) Jeg hadde fri idag og igår, men i går var han der noen timer, så jeg fikk ordna litt i heimen :)

Skrevet

Vår barnehage er stengt, men om den hadde vært åpen så hadde de vært der. Har det travelt med juleforberedelser, så de hadde hatt det mye morsommere ute i snøen på barnehagen :-) Vi får ta det igjen i romjulen..

Skrevet

Nei, i dag koser minsten seg hjemme sammen med storesøsknene mens vi er på jobb.

Skrevet

Nei, siste dagen i går. Ferie til 4. januar.

Skrevet

Eldste er i bhg, men minsta er hjemme. Eldste valgte selv å gå i bhg i dag siden de skulle på tur. De ansatte var veldig glad for det fordi det var veldig få barn der i dag. Begge blir hjemme frem til neste år etter i dag.

Skrevet

Nei, men vår bhg er stengt.

De var hjemme med mannen som måtte ta hjemmekontor mens jeg har vært på jobb til nå.

Hadde den vært åpen hadde de vært der.

Skrevet

barnehagen vår stengte i går og åpner 4 januar, så nei.

Har avspasert fra jobb i dag, ellers hadde hun blitt levert dersom det var åpent. Søskenbarna er i sin barnehage mens faren jobber. Mora skulle til lege+div handling.

Skrevet

Jepp, måtte på jobb i dag gitt. Men nå har han fri frem til 5. jan. da :)

Skrevet

Følte akkurat slik som deg HI, var nesten ingen barn i bhg:O Men jeg tenkte det likevel var mer stas for han å være der mens jeg tok siste av julevasken, enn å se på at jeg gjorde husarbeid og furte over lite oppmerksomhet :)

Skrevet

Ja, det er de.Tror nok det var med morsomt ennå være med på siste handletur og rydde og vaske her hjemme. Det hadde blitt veldig mye mas om de skulle være hjemme med oss i dag, men far er og henter dem nå. Så de har ikke hatt så lang dag. De skal være hjemme til uti jan en gang.

Skrevet

Selvfølgelig hjemme med meg som er hjemme med minsten....

Skrevet

Tatt fri fra n18 des til 5 januar. Ordnet barnepass i familien de 2 dagene jeg skal jobbe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...