Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Har en skjønn gutt på ei uke, og vi blir ikke enige om navnet! Vi synes begge at navnene vi har funnet er fine og passer til gullet, men er så vanskelig å velge et av dem! De vi står ved er; Isak Lucas Mathias Han er rund og god, med masse mørkt hår
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Mathias!! Jeg hadde også en gutt som var rund og god, med masse mørkt hår. Han fikk navnet Mathias, og det passer han virkelig bra. Et NYYDELIG navn såklart
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #7 Skrevet 23. desember 2009 Hehe, det var faktisk det første navnet sambo kom med etter ultralyden (Mathias) Synes det er nyydelig! Men det er jo de andre også Er så vanskelig å skal bestemme hvilket navn han skal gå under hele livet! Kanskje vi skal gå for det ja Lille Mathias <3 Hm.. Tja!
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 23. desember 2009 #9 Skrevet 23. desember 2009 min stemme går også til Mathias
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #10 Skrevet 23. desember 2009 Isak... Lucas og Mathias er brukt opp..
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #11 Skrevet 23. desember 2009 Okei! Flere som har meninger? Skal vise avstemningen til sambo senere i kveld, tenkte å ha navnet klart til imorgen, julaften, og skrive navnetpå fralappene til alle på julefeiringen hos mamma og gi de pakkene samtidig så de får se navnet
thea - M har gull i gulping Skrevet 23. desember 2009 #12 Skrevet 23. desember 2009 Var i samme situasjon som deg, bare at vi brukte over en mnd. Og vi vagla hele tiden mellom navnene. Tilslutt måtte vi bare velge et og da tok vi et av de navnene som hadde vært et alternativ hele tiden. Man blir vandt med navnet:) Men ja jeg ville ha valgt Mathias:)
Tante Bassa Skrevet 23. desember 2009 #13 Skrevet 23. desember 2009 Jeg og stemmer for Mathias, et flott navn. Lykke til med navnevalget :-)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #14 Skrevet 23. desember 2009 Jeg stemmer for Isak! Fetteren til sambo er også sånn som din utseendemessig, og det navnet kler han perfekt!
Himmel og hav Skrevet 23. desember 2009 #16 Skrevet 23. desember 2009 Min stemme går også til Mathias. Jeg har en selv ;-) Som baby var han god og rund, med store bollekinn og svart hår til alle kanter. Nå er han en varm, godhjerta og staut 15-åring, og navnet kler han godt. Dessuten så betyr Mathias "gave fra Gud" og det var han absolutt for oss :-)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #17 Skrevet 23. desember 2009 ...et navn kan ikke brukes opp...om det er det at mange heter det statistisk sett, så er det ikke sikkert at: a) mange heter det der HI bor eller det er lykka i livet for HI å finne et navn ingen andre har...
♥Nemi♥ Skrevet 23. desember 2009 #19 Skrevet 23. desember 2009 Mathias.. De som heter Mathias, som jeg kjenner. Er vakre menn:)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #21 Skrevet 23. desember 2009 Ville valgt noe annet. Er lite begeistret for typiske bibelnavn! Alle disse navnene er nummeret før Jesus liksom.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #23 Skrevet 23. desember 2009 Den første Mathias jeg kjente var snørrete, bleik, og sutrete. Jeg liker ikke navnet, men ser at det er det som har fått fleste stemmer her inne.. Jeg ville helt klart gått for Isak. Et sterkt, kult, lettvindt og pent navn!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #24 Skrevet 23. desember 2009 Isak fra meg, min mann sier Lukas. Ingen liker Mathias. Egentlig så liker jeg ikke noen av disse navna. Jeg liker ''norske'' navn som:Johan, Alfred, Håkon, Magne, Edvard, Peder, Gunnar, Henrik, Rune, Vegard, Henning osv Sikkert INGEN av disse som faller i smak hos dere. Andre navn i deres sjangere: Theo, Nathaniel, Tobias, Leander, Kasper, Oliver . . .
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #25 Skrevet 23. desember 2009 Har verdens nydeligste søskenbarn som heter Mathias, så holder en knapp på det - men elsker også Lukas (med k) og Isak. 3 nydelige navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå