Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Bladde litt i en gammel slektsbok og fant en god del som var ganske fine... Koselig med oppkalling. Jente Eleva Ottelia Konstanse Andrena Minette Clara Elida Kristense Minnie Velma Alvilde Lila Veni Augusta Nannie Karine Nanna Ebba Naimi Helma Christiana Wilhelmine Gutt Alvin Samson Mikkel Theolai Edward Harvey Joen Iver Abel Juul Mattis Og hva synes dere om Jenny og Ane til jente? Eller Vetle og Vegard til gutt?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Ebba og Mattis synes jeg var de fineste Sikkert fordi jeg var forelska i en Mattis da jeg var lien, og søstra mi heter Ebba
Tante Bassa Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Jeg og liker Mattis veldig godt. Har aldri hørt Theolai tidligere, men det var ganske fint. Av jentenavnene likte jeg best Augusta, Nanna og Jenny.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Mange fine navn på lista mi synes jeg, og folk flest ville nok sagt at Theolai er hjemmesnekra, men det er jo faktisk et gammelt navn!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #5 Skrevet 23. desember 2009 Minette (med stum e på slutten) og Nanna synes jeg er veldig fine! Aldri hørt Minette før - men det er herved ført opp på min "favoritt-liste" :-) Edward heter sønnen til en venninne av meg, et elegant navn ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #9 Skrevet 23. desember 2009 Hvis noen får tvillinger kan de jo kalles Helma og Helmer....!
prebs Skrevet 24. desember 2009 #10 Skrevet 24. desember 2009 Jeg liker disse godt: Clara Elida Ebba Nanna Alvilde Edvard (skrevet sånn) Mikkel Iver Jenny er ok, Ane er kjempefint. Både Vetle og Vegard er kjempefine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå