sunnill Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 dere som er i 2 trimester.har dere tenkt på navn? vi skal mest sansynlighvis ha lukas om gutt og det blir Emilie om det blir jente.
snuppe<3mai10 Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Har hatt guttefølelse hele tiden, og tenkt mest på guttenavn. Var på ul i dag, og det viser seg at det er jente, så nå må jeg begynne å tenke ut noe jentenavn. Har en gutt som heter Elias. Lukas synes jeg er kjempefint, det var ett av alternativene våre. Emilie er også fint. Jeg liker også veldig godt Eline og Linnea.
sunnill Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2009 linnea og eline er åsså utrolig pene navn.
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 23. desember 2009 #5 Skrevet 23. desember 2009 Har tenkt på navn, ja... Vi har bestemt jentenavnet, men er usikre på guttenavn.. Er skrekkelig kresen på guttenavn,så om det skulle bli gutt, så har vi vel et aldri så lite problem..hehe
sunnill Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2009 vi å sleit med guttenavn asså.det er mye vanskligere enn jentenavn.sleit da jeg gikk med dattera mi åsså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå