Gå til innhold

hjerteslag og kjønn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går hørte jeg hjerteslagene til barnet for første gang <3

men hvordan var det med disse hjerteslagene ang kjønn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det med hjerteslag og skjønn er noe som ikke stemmer.noen tror om babyen har raske slag så er det jente.jeg var på ultralyd igår.og tok opp dette.de hadde tatt 200 kvinner med på dette og fant ut at det ikke stemte.husker ikke alt han sa.men hadde i alle fall ingen betydning.

(om jeg forstod innlegget riktig og om det handlet om dette)

Skrevet

det med hjerteslag og kjønn er bare rett og slett bullshit.. det er rett og slett opp til tilfeldighetene, nurket mitt har ligget oppe i mot 165 og er en gutt...

Myten går ut på at alt over 140-145 er jente og alt under er gutt.. dette stemmer ikke.. Jeg tror heller ikke det kinesiske fødekartet stemmer.. tror alt sånt er rett og slett bullshit, men at alt er 50/50% sjans og opp til tilfeldighetene...

Skrevet

Vet ikke om det har noen sammenheng med kjønn og hjerteslag, men var på ul i dag og fikk vite at det var jente. Hun hadde 148.

Skrevet

ikke noen sammenheng mellom dette i det hele tattl.

folk har så mye rart for seg.bare det med mageåsså.har man spissmage blir det gutt fikk jeg greie på.jeg hadde det men fikk jente.bare tull.eneklt og greit.da skulle mange av veninnene mine hatt det omvendte av hva de fikk i henhold til magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...