Gå til innhold

Livredd for å amme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg sånn at når sambo suger på brystvortene mine får jeg orgasme etter ca 3 min.. Hva om jeg får det når jeg ammer? Er 24 uker på vei nå, og vet ikke helt om jeg vil amme pga dette.. Er det noen andre som har hatt det slik? Og hvordan gikk det under amming? Vil jo ikke få orgasme av å gi barnet mat..

Har prøvdå tenkepå andre ting mens han gjør det for å se om det går an, men orgasmen kommer like fullt..

Er det noe galt med meg?! Har aldri hørt om andre som har hatt det slik..

Men det skal sies at jeg kommer veldig lett, får orgasme når han sutterpå munnen min,slikker på magen osv, så det er ikke bare brystene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nok ikke like "sterke" erfaringer som deg, men for meg er puppene nok det viktigste når vi har sex, jeg elsker at han "holder på med" dem på alle mulige måter. Men jeg har ammet to barn hittil (skal ha tredje snart), og kan fortelle deg at dette var i alle fall ikke noe problem for meg. Det var nesten som om en eller annen biologisk funksjon tok over, og puppene ble midlertidig til serveringsfat i stedet for noe seksuelt. Jeg har lest at man kan blir seksuelt opphisset av å amme, men har aldri opplevd dette selv. Puppene ble liksom "kuttet" fra sexlivet i en periode, og det gikk helt greit. De første mnd hadde jeg BH på når vi hadde sex. Er ikke så sexy med melkesprengte pupper som spruter melk i senga og på gubben:)

Tror nok dette vil gå helt greit!

Skrevet

Okei, håper det.. Blir nok å kutte amming hvis det skjer at jeg får orgasme, det blir HELT feil, selv om det ikke er min skyld.. Får håpe følsomheten går bort (den gode delen) under amming slik at det ikke blir noe problem..

Skrevet

Jeg gruet meg også veldig til dette..

Skal lite til før det er orgasme på vei etter litt puppekos -

Men var ikke i nærheten en gang når jeg ammet..

Tenkte en del på det i begynnelsen, men der er som hun over her sa;

de blir en matstasjon en periode..

Mannen min prøvde seg på dem ikke så lenge etter vi fikk frøkna -

men ga seg FORT da melestrålene stod :-S

Rørte dem ikke igjen før jeg sluttet å amme :-p

Skrevet

Hehehe, synes nesten synd på han, han er jo så glad i å kose med dem :P Men håper kroppen skjerper seg innen den tid! For nå når jeg er gravid er de ENDE mer følsom, og jeg får mye lettere orgasme (kan gå bare ett min før jeg kommer) så jeg var nervøs for at dette var noe som kom til å fortsette..

Godt å høre det er flere! :D Venninnene mine så bare rart på meg da jeg tok opp temaet..

Skrevet

Nei, nå ble jeg misunnelig her!! Får dere orgasme av kun bryststimulering?? Hva i all verden??

Jeg vil også!!

Skrevet

Ja, visste ikke det gikk an selv før jeg ble sammen med nåværende samboer (jeg var da 21) Ble selv ganske overasket! Og nøt det helt til jeg ble gravid og tenkte på hva som skulle skje når jeg ammet.. Men får håpe det blir som med de andre! At det blir et matstasjon, og man ikke føler noe seksuellt.

Skrevet

hvordan få dere dette til??:)

jeg har ikke følelse i brystene sånn sett, bortsett fra at dem til tider er veldig øm og vonde.

Skrevet

Jeg vet ikke helt, du kan få låne mannen :P Hehe, nei altså.. Han suger på brystvortene og slikker rundt samtidig som han stryker meg på magen osv, og da kommer jeg meget fort! :)

Skrevet

Ganske likt hun over her :)

Men for meg er det ikke nødvendig med det andre, selv om det er godt det også. Er nok med suging på brystvortene,så kommer jeg.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...